Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Готуємо документи для списання майна

Матвєєва Вікторія, експерт з фінансових питань
Бюджетна бухгалтерія Березень, 2021/№ 11
В обраному У обране
Друк
Списання майна — ця тема постійно цікавить бухгалтерів. Серед особливо популярних запитань: які документи необхідно підготувати для списання нерухомого та рухомого майна? Впоратися легко з цим завданням вам допоможуть роз’яснення, надані фахівцями МОН у листі від 05.02.2021 р. № 1/9-56.

Які документи необхідно підготувати для списання нерухомого майна?

Першочерговим кроком є отримання дозволу органу, уповноваженого управляти відповідним майном. Так, для отримання згоди на списання нерухомого майна слід підготувати й подати суб’єкту управління такі документи:

1. Звернення стосовно списання майна з обґрунтуванням необхідності та доцільності списання майна.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно