Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Готуємо документи для списання майна

Матвєєва Вікторія, експерт з фінансових питань
Бюджетна бухгалтерія Березень, 2021/№ 11
Друк
Списання майна — ця тема постійно цікавить бухгалтерів. Серед особливо популярних запитань: які документи необхідно підготувати для списання нерухомого та рухомого майна? Впоратися легко з цим завданням вам допоможуть роз’яснення, надані фахівцями МОН у листі від 05.02.2021 р. № 1/9-56.

Які документи необхідно підготувати для списання нерухомого майна?

Першочерговим кроком є отримання дозволу органу, уповноваженого управляти відповідним майном. Так, для отримання згоди на списання нерухомого майна слід підготувати й подати суб’єкту управління такі документи:

1. Звернення стосовно списання майна з обґрунтуванням необхідності та доцільності списання майна.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі