Плануємо капремонт: як визначити предмет закупівлі? Заклад освіти планує провести капітальний ремонт в приміщенні: ремонт санвузлів на суму 600 тис. грн та заміну вікон — 1 млн 300 тис. грн. Як визначити предмет закупівлі? Слід проводити відкриті торги чи можна укласти прямий договір?
Блок живлення: запчастина чи МШП? Бюджетна установа придбала блок живлення для комп’ютера з метою заміни старого, який вийшов з ладу. Як правильно його обліковувати: у складі виробничих запасів чи малоцінних швидкозношуваних предметів (далі — МШП)? Яким документом слід оформити встановлення нового блока живлення?
Закупівля респіраторів для населення: в яку чергу здійснювати видатки? У зв’язку з виникненням надзвичайних ситуацій, пов’язаних із застосуванням бойових хімічних речовин, сільська рада має намір закупити респіратори для захисту цивільного населення. Чи можливо наразі провести ці видатки та в яку чергу?
Встановлення невмонтованого обладнання під час будівництва: який КЕКВ застосувати? Плануємо будівництво дитячого садка «під ключ». Під час будівництва буде встановлено невмонтоване обладнання. Витрати на таке обладнання включені до проєктно-кошторисної документації. Невмонтоване обладнання буде придбано безпосередньо виконавцем робіт та встановлено після завершення будівництва садка. За яким КЕКВ (3122 чи 3110) слід проводити видатки на закупівлю такого невмонтованого обладнання?
Вікна за рахунок благодійників: як показати в обліку? Заклад освіти отримав благодійну допомогу у грошовій формі. За рахунок цих коштів проведено заміну вікон у будівлі закладу. Роботи виконано підрядною організацією. Як правильно показати ці операції в бухобліку?