Звісно, місцева рада цілком може придбавати за рахунок коштів місцевих бюджетів майно для подальшої передачі КП. Здійснення таких видатків повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Але щоб бухгалтер міг правильно відобразити такі господарські операції в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності, необхідно закласти підґрунтя для здійснення таких операцій та правильно її класифікувати. Як це зробити? Передусім місцева рада має належним чином оформити отримання та використання бюджетних коштів для придбання транспортного засобу (далі — ТЗ) з метою його наступної передачі КП.
Так, у ситуації читача кошти з місцевого бюджету отримує саме місцева рада. Саме ця бюджетна установа здійснюватиме видатки на придбання авто. Але ключовий момент — вона придбаває таке майно не для подальшого використання у власній діяльності, а для передачі КП. І про цей факт відомо одразу.
До того ж безпосередньо використовуватиме (експлуатуватиме) ТЗ, отриманий від місцевої ради, вже КП. Відповідно саме КП, а не місцева рада, виконуватиме функції балансоутримувача отриманого майна.
З огляду на це, таку операцію доцільно класифікувати як здійснення внеску до статутного капіталу КП. Далі пояснимо, на чому ґрунтується такий висновок.