Теми статей
Обрати теми

«Старе» від’ємне значення ПДВ: забув — уточнися!

Державна фіскальна служба України, Жиленко Катерина
Лист ДФСУ від 28.05.15 р. № 11246/6/99-99-19-03-02-15

Що робити, якщо ви забули включити від’ємне значення ПДВ, заявлене до бюджетного відшкодування, на банківський рахунок за звітні періоди до 01.02.15 р.?

Фіскали цілком ліберальні: можете виправити таку помилку, подавши уточнюючий розрахунок до декларації за лютий 2015 року, звичайно, з урахуванням строків позовної давності зі ст. 102 ПКУ — 1095 днів. Для цього потрібно заповнити графу 5 таблиці 1 додатка Д2.

Важливо пам’ятати! Якщо ви вкажете невідшкодовані залишки у графі 5 таблиці 1 додатка Д2, то фактично відмовитеся від отримання їх як бюджетного відшкодування. Їх можна буде використовувати лише для збільшення реєстраційного ліміту та податкового кредиту. Такі суми будуть вилучені з інтегрованої картки платника. Про це зазначали ДФСУ в листі від 06.03.15 р. № 7796/7/99-99-19-03-02-17 («БТ», 2015, № 11, с. 21) і ми — у статті «Залишки від’ємного значення ПДВ: використовуємо для розрахунків за лютий» // «БТ», 2015, № 11, с. 11.

Передекларовувати такі суми до нового бюджетного відшкодування податківці не дозволяють.

Як сума «старого» від’ємного значення ПДВ вплине на реєстраційний ліміт, ви можете прочитати у «БТ», 2015, № 22, с. 18.

Лист, що коментується, також можна використовувати в ситуації, якщо ви «припасли» суму від’ємного значення ПДВ для відшкодування грошима (навмисно не включали її до графи 5 таблиці 1 додатка 2 і залишили «висіти» в інтегрованій картці платника податків), а тепер вирішили збільшити реєстраційний ліміт.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі