Теми статей
Обрати теми

Нові форми ПДВ-звітності: секрети заповнення від податківців

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій, Яновська Наталія

На жаль, лист, що коментується, побачив світ запізно. ПДВ-звітність за березень 2017 року за новою формою (затвердженою наказом Мінфіну від 23.02.17 р. № 276) платники ПДВ вже подали. А новий УР узагалі можна було використати починаючи з 01.04.17 р.

Особливості заповнення цих документів ми вже розглядали:

• у «БТ», 2017, № 15, с. 10 — щодо ПДВ-звітності;

• у «БТ», 2017, № 17, с. 15 УР до неї.

Проте залишилися деякі моменти, які потребують роз’яснень самих контролерів. У листі, що коментується, фіскали якраз торкнулися одного з них — порядку відображення даних у ряд. 18.2 УР.

На думку податківців, новий ряд. 18.2 УР слід заповнювати, якщо:

• ви хочете зменшити податкові зобов’язання (ПЗ) (гр. 6 ряд. 18 УР від’ємна);

• при цьому у вас є залишок ПЗ, не сплачений до бюджету за уточнюваний період.

Йдеться про так звану «картотеку». Тобто про суму ПДВ, яку ви задекларували, але з якоїсь причини так і не сплатили до бюджету.

Такі обставини можуть настати, коли:

• граничний строк сплати ПДВ до бюджету за уточнюваний період ще не настав, а ви подаєте «зменшуючий» УР до ПДВ-декларації такого періоду («БТ», 2017, № 17, с. 15);

• граничний строк сплати ПДВ настав, проте коштів на ПДВ-рахунку не вистачило. Після чого ви подаєте «зменшуючий» УР до ПДВ-декларації неоплаченого звітного періоду.

При цьому пам’ятайте: у ряд. 18.2 УР слід указувати суму з гр. 6 ряд. 18 УР у межах залишку «картотеки» на момент подання УР (дані довідкового поля ряд. 18.2 УР).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі