№18-19

Бухгалтер 911, травень, 2015/№18-19 Інші номери журналу ›
  • Поворотна фіндопомога: облікові та звітні питання 2015 року Податкова реформа одним махом відправила в небуття податково-прибуткові правила обліку поворотної фіндопомоги*. Ось тільки так прощатися, як свідчать післяреформені будні, було не зовсім правильно. Досі у користувачів порталу buhgalter911.com продовжують виникати запитання на цю тему**. Що ж, саме час відправити в небуття й їх. Давайте ж пройдемо цей шлях разом!
  • Виправляємо помилки в «долютневому» мінусі Помилки у «старому» мінусі мають свою особливість — вони зумовлюють необхідність виправити помилки в додатку Д2 і розділі IV декларації з ПДВ. Як правильно провести такі виправлення — розповімо в сьогоднішній статті.
  • Лікарняні: призначаємо та обліковуємо Нещодавно багато хто з роботодавців, не бажаючи зв’язуватися з ФСС*, вважали за краще оплачувати дні тимчасової непрацездатності працівника з власної кишені. Однак фінансова криза — не тітка, залишить без пиріжка! Ось і доводиться їм сьогодні вивчати порядок нарахування та отримання допомоги по тимчасовій втраті працездатності. Допомогти в цій добрій справі зможе наша стаття.
  • Не забудьте внести до ЄДР свого вигодонабувача! Обов’язок уключати до ЄДР відомості про своїх вигодонабувачів, або, користуючись термінологією закону, бенефіціарів*, виникла ще минулого року (див. «Бухгалтер 911», 2014, № 5). Однак багато хто, як виявилось, пригадав про це лише нещодавно. Тому ми вирішили повернутися до цієї теми ще раз, «зачепивши» при цьому найпопулярніші питання.
  • Скільки складати підсумкових ПН, якщо використовується декілька РРО: хороші роз’яснення фіскалів Зустрічаємо чергове роз’яснення від податківців (лист ДФСУ № 4436*). Цього разу з хорошими новинами. Роз’яснення присвячене такому запитанню: скільки підсумкових ПН потрібно складати, якщо використовується декілька РРО?
  • Облік «підакцизних» розрахунків у КОРО Приводом для написання статті стали запитання читачів, які бажають з’ясувати, як правильно заповнити графи 5 і 6 розділу 2 КОРО на РРО при продажу підакцизних товарів. Давайте розбиратися.
  • Інвалютні ціни у внутрішньоукраїнських договорах, «курсові» коригування «Учора — по три, сьогодні — по п’ять». Гривня тане на очах, звідси й актуальність цієї теми. Законність прив’язки цін до інвалюти, особливості розрахунків та їх бухгалтерського і податкового обліку — про все це наша сьогоднішня стаття. Особливий акцент при цьому зробимо на коригуваннях доходів, витрат; ПК і ПЗ з ПДВ як невід’ємних атрибутів таких розрахунків. Отже, почнемо!
  • У «роздрібно-акцизних» хащах: де заблукали «слабкий» і «корпоративний»? «Роздрібний» акциз, як і раніше, не дає спокою душам роздрібних торговців. Сьогодні у нас два запитання. Чи потрібно відображати в акцизній декларації «слабкий» алкоголь (до 8,5 % о. од.) або, може, з таких напоїв узагалі не слід було сплачувати акциз? Також власники кафе цікавляться: чи слід їм сплачувати «роздрібний» акциз, якщо алкоголь був проданий юрособі за безготівку для корпоративу? Давайте розберемося.
  • Поїздка до іншого міста: відрядження чи ні? Плануємо прийняти на роботу водія, який регулярно їздитиме до сусідніх областей за комплектуючими до виробів. Чи потрібно вважати такі поїздки відрядженням і виплачувати йому добові або це робота роз’їзного характеру?
  • ВЗ і «натуральний» коефіцієнт: потрібно? Чи потрібно застосовувати «натуральний» коефіцієнт для цілей утримання ВЗ?
  • Індексація заробітної плати за травень 2015 року Індексацію заробітної плати повинні проводити всі роботодавці. Нагадаємо, що «квітневі» індекси опубліковані в журналі «Бухгалтер 911», 2015, № 11, с. 31. Для індексації травневих доходів скористайтеся сьогоднішніми індексами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі