№8/1

Місцеве самоврядування, серпень, 2020/№ 8/1 спецвипуск Інші номери журналу ›
  • Про юрисдикцію: який суд має розглядати спір про оскарження рішення про створення КП? Комунальне підприємство створюється рішенням ОМС, який є суб’єктом владних повноважень. За загальним правилом оскарження рішення, дії чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень розглядається за правилами КАС України. Чи має адміністративний суд слухати справу про оскарження рішення суб’єкта владних повноважень про створення КП? Давайте розбиратись разом.
  • Чи вплине нове районування на підсудність справ? Зменшення кількості районів посіяло думку про те, що може настати судова криза у зв’язку із невизначеністю територіальної підсудності справ у судах після укрупнення районів. З метою розвіювання паніки у Раді суддів України визначилися щодо організації роботи судів після прийняття ВРУ постанови від 17.07.2020 № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів». Відповідний лист від 22.07.2020 9рс-466/20-вих направлено місцевим та апеляційним загальним судам до відома.
    Інформацію взято із сайту Ради суддів України: rsu.gov.ua
  • Окремі аспекти представництва прокурором інтересів держави в суді Як відомо, зі змінами в КАС України, ЦПК України та ГПК України суттєво скоротились повноваження прокурора у адміністративному, цивільному та господарському процесах. Тепер ці можливості обмежені вузьким колом справ, направлених насамперед на захист державних інтересів, а також інтересів громадян, які нездатні захистити свої порушені права чи реалізувати свої повноваження самостійно. Але оскільки ані Конституція України, ані процесуальні закони не наводять критеріїв, які б дозволяли визначити конкретні випадки здійснення представництва прокурором у суді, — дискусії з питань правомірності звернення прокурора до суду не вщухають. З приводу права прокурора на звернення до суду з позовом в інтересах держави висловився ВС.
  • Юристу на замітку: знову змінено процесуальні строки у зв’язку з карантином 17.07.2020 нарешті набув чинності Закон України від 18.06.2020 № 731-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого КМУ з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»1.
  • Типові помилки під час урегулювання конфлікту інтересів Обов’язок особи повідомити безпосереднього керівника про наявність у неї конфлікту інтересів законодавчо пов’язаний з обов’язком керівника, передбаченим у ч. 3 ст. 28 Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції»1, протягом двох робочих днів після отримання такого повідомлення прийняти рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів, повідомити особу про таке рішення і вжити заходів щодо врегулювання конфлікту інтересів у підлеглої особи. У цій статті розглянемо найбільш поширені помилки, яких припускаються керівники при вирішенні питання щодо врегулювання конфлікту інтересів у підлеглого.
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд