Теми статей
Обрати теми

Заповнення РК до підсумкової ПН

Нагадаємо, що влітку податківці змінили думку щодо оформлення «роздрібного» повернення і почали вимагати складати розрахунок коригування (далі — РК) до підсумкової ПН. Докладніше про це читайте у «Податки та бухгалтерський облік», 2017, № 63, с. 3. Тепер вони роз’яснили (категорія 101.16 Бази знань), як заповнювати РК до підсумкової ПН у разі повернення товару, який був реалізований за готівку.

У РК вказуються дата складання та порядковий номер ПН, складеної за щоденними підсумками операцій, до якої складається такий РК.

У табличній частині такого РК, зокрема в розділі Б, зазначаються:

у графі 1 — номер рядка ПН, що коригується;

у графі 2 — причина коригування (наприклад: повернення товарів);

у графі 3 — група товару, який повертається;

графи 9 та 10 залишаються незаповненими.

У графі 13 вказується обсяг товару, повернутого покупцем (без ПДВ); у даному випадку такий показник вказується зі знаком «-».

Залежно від того, як оподатковувалась ПДВ така операція (за основною ставкою, ставкою 7 % чи звільнялася від оподаткування ПДВ), у РК вказується код ставки та заповнюється відповідна графа розділу А розрахунку коригування.

При цьому оскільки при складанні ПН за щоденними підсумками операцій інформація щодо одиниці виміру товару/послуги (умовного постачання), коду, кількості (об’єму, обсягу) та ціни постачання одиниці товару не зазначається, то і при складанні РК до такої податкової накладної така інформація не вказується.

Тобто показники, які не заповнювались у ПН, складеній за щоденними підсумками операцій, у РК заповненню також не підлягають.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі