Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Ремонт орендованих приміщень під час війни

Нестеренко Максим, податковий експерт
Податки & бухоблік Червень, 2022/№ 44
Друк
Нинішня війна вже спричинила масштабні руйнування і, на жаль, буде спричиняти їх і у майбутньому. Але навіть якщо вашому офісу чи виробничому приміщенню відносно «пощастило», і його не було зруйновано вщент, є ще величезна кількість дрібних пошкоджень. Найбільш розповсюджені з них — вибиті вікна, зірвані дахи, «покоцані» уламками снарядів стіни й паркани… Припустимо, що у вашому регіоні відносно безпечно, і ви хочете полагодити ці незначні (у масштабах війни, звичайно) пошкодження. У цій статті розкажемо про те, як такий ремонт буде виглядати з погляду обліку!

Ремонт чи поліпшення?

Війна, як відомо, руйнує усе. Але коли ми говоримо про пошкодження, які можна ліквідувати шляхом порівняно незначних затрат, в абсолютній більшості випадків ідеться про пошкоджені війною основні засоби (будівлі, обладнання, транспортні засоби тощо). Саме про це ідеться, коли компанія вставляє вікна, перекриває дах чи навішує нові двері у своєму офісі, на складі чи в цеху.

На самому початку ремонтних робіт необхідно з’ясувати, як ви вбачаєте мету заходів, спрямованих на ліквідацію ушкоджень, що їх принесла війна. Нагадаємо, що згідно правил бухобліку (див. п. 14, 15 НП(С)БО 7 «Основні засоби») існує два типи ремонту основних засобів:

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі