У житті нерідко буває так, що через різні причини авіакомпанії скасовують свої рейси. При цьому вони можуть дати фізособі на вибір декілька варіантів вирішення проблеми із скасуванням рейсу:
1) замінити квиток на рейс, що скасований, квитком на інший рейс, який буде здійснено пізніше;
2) надати змогу за їх кошт здійснити подорож у потрібну точку призначення за допомогою транспортних засобів, які можна порівняти з тими, що з самого початку призначалися для перевезення;
3) отримати відшкодування вартості квитка.
Із запитання випливає, що працівник підприємства обрав саме останній варіант — отримати назад кошти за скасований рейс. Методика повернення коштів за скасований рейс у різних авіакомпаній різна. Якщо працівник зробив усе правильно, то кошти рано чи пізно мають повернути назад.
Буде це повна вартість квитка чи трішки урізана, залежить від політики авіаперевізника. Але про те, яка сума повертатиметься, фізособа буде знати відразу після того, як подасть документи на повернення коштів за квиток.