Теми статей
Обрати теми

Дропшипінг та ПДВ: як не потрапити в «ризикові»

Децюра Сергій, податковий експерт
В останні роки значною популярністю користується торгівля на умовах дропшипінгу (або пряме постачання). Якщо такою діяльністю займається суб’єкт господарювання — платник ПДВ, то існує великий ризик того, що йому можуть присвоїти ризиковий статус. Як його уникнути, ми і з’ясуємо далі.

Суть дропшипінгу

Дропшипінг — це вид діяльності, при якому посередник (дропшипер) реалізує товар комітента (виробника, оптового торговця, дистриб’ютора), не маючи із цим товаром безпосереднього контакту. Товар відправляється покупцеві безпосередньо зі складу комітента, оминаючи склад посередника.

При цьому посередник оплачує товар комітентові тільки після того, як сам отримав від клієнта оплату за цей товар. Прибуток посередника формується за рахунок різниці між роздрібною вартістю продажу для клієнта та оптовою вартістю, яку він сплачує комітентові.

Оформляють дропшипінгові взаємовідносини зазвичай договором комісії. Детально про облік та оподаткування такої діяльності читайте у «Бухгалтерський та податковий облік дропшипінгу» // «Податки & бухоблік», 2024, № 71.

З огляду на особливості дропшипінгу, у продавця (дропшипера) не буде тих потужностей, які зазвичай є у звичайного продавця, який працює за договором комісії. У нього немає:

— місць зберігання товару;

— магазинів або торгових точок, через які продається товар;

— персоналу — продавців, касирів, вантажників, охоронців тощо.

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі