(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
6/13
Оплата праці
Оплата праці
Травень , 2019/№ 9

Помер працівник: що робити роботодавцеві

http://tinyurl.com/y3sj5os6
Наскільки б сумною не була ця історія, погодьтеся, такі ситуації трапляються в житті. І тут для роботодавця головне — не розгубитися, а чітко розуміти, як оформити припинення трудових відносин з працівником, що помер. Як провести остаточний розрахунок? Хто має право на отримання заробітної плати працівника? Як допомогти родичам працівника, що помер? Відповіді на ці запитання ви знайдете в нашій статті.

Припиняємо трудові відносини

У разі смерті працівника перед роботодавцем постає питання — як правильно оформити кадрові документи і провести остаточний розрахунок?

Спершу роботодавцеві необхідно дочекатися, коли родичі співробітника, що помер, нададуть свідоцтво про його смерть (форма свідоцтва затверджена постановою КМУ від 10.11.2010 р. № 1025).

Зверніть увагу: якщо такий документ виданий на тимчасово окупованій території України, то він є нікчемним (не має юридичної сили) і не може належним чином засвідчувати смерть особи. Для встановлення факту смерті на тимчасово окупованій території родичі особи, що померла, повинні звернутися до суду (див. ст. 317, 318 Цивільного процесуального кодексу України).

Якщо працівник помер за кордоном, його родичі повинні оформити повторне свідоцтво про смерть вже тут і надати його роботодавцеві.

Якщо у працівника немає родичів, факт підтвердження реєстрації смерті лягає на плечі роботодавця. Для цього останньому слід звернутися до відповідного органу, який зареєстрував смерть працівника*.

* Для довідки: смерть реєструється в органах РАЦС за останнім місцем проживання особи, що померла, за місцем настання смерті, виявлення трупа або за місцем поховання (п. 2 розд. 2 Правил держреєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Мін’юсту від 18.10.2000 р. № 52/5).

Важливо! Саме належним чином оформлене свідоцтво про смерть є підставою для припинення трудових відносин з працівником, що помер.

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
смерть працівника, документальне оформлення, припинення трудових відносин, остаточний розрахунок, трудова книжка, оподаткування виплат, допомога на поховання додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Коментарі до статті