(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!

Бюджетна бухгалтерія, серпень, 2018/№ 30

  • Інформаційна сторінка
  • Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт Постанова від 13 квітня 2011 р. № 466
    (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 р. № 747)
    (витяг)*
  • Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію Постанова від 7 червня 2017 р. № 406
  • Ремонтні роботи: визначаємо основні вимоги та порядок обліку Організація, оформлення ремонтних робіт і відображення їх у бухгалтерському обліку та звітності завжди викликають безліч запитань у бухгалтерів бюджетних установ. Адже далеко не в кожній установі є фахівці, які добре розуміються на нюансах будівництва та проведенні ремонтів. У цій статті відповімо на «ремонтні» запитання, які надійшли до редакції газети «Бюджетна бухгалтерія». Сподіваємось, ці відповіді стануть вам у пригоді.
  • Зелені насадження вартістю до 6000 грн.: ОЗ чи МНМА Бюджетна установа придбала саджанці дерев (липи, туї, ялинки, берези) віком до одного року за КЕКВ 2210. Після висадження їх оприбутковано до складу малоцінних необоротних активів (субрахунку 1113). Через вісім років ці саджанці перетворилися у повноцінні дорослі дерева. Як у подальшому обліковувати такі насадження, якщо їх вартість (кожного окремо) не перевищує 6000 грн.: у складі малоцінних необоротних активів чи як основні засоби?
  • Безоплатно отримано майно від іншої установи: який вартісний критерій застосовувати Бюджетна установа безоплатно передала іншій бюджетній установі основний засіб (багатофункціональний пристрій) на підставі рішення організації вищого рівня. На момент придбання такий пристрій відповідав критеріям ОЗ, тому був зарахований на субрахунок 1014. Зазначені установи фінансуються з державного бюджету, але підпорядковані різним головним розпорядникам бюджетних коштів. Передачу майна оформлено Актом приймання-передачі. Згідно з його даними первісна вартість ОЗ — 4200 грн., сума нарахованого зносу — 840 грн. У зв’язку з цим виникли такі запитання:
    1. Чи повинна установа, яка отримала такий об’єкт, також зарахувати його до складу ОЗ? Тобто на який вартісний критерій повинна орієнтуватися установа-отримувач на момент оприбуткування такого об’єкта? Адже якщо застосовувати нині чинний критерій, тобто 6000 грн., то отриманий об’єкт потрібно зарахувати на субрахунок 1113. Таким чином, операція передачі-отримання майна буде:
    — для однієї сторони — безоплатною передачею ОЗ;
    — для іншої сторони — безоплатним отриманням МНМА.
    Чи можливо таке? Чи все ж таки цю операцію слід розглядати для таких установ як передачу — отримання ОЗ? Як правильно відобразити в обліку таку операцію таким установам?
    2. Від якої вартості отриманого майна має відштовхуватися установа-отримувач при нараховуванні амортизації? Та який метод слід застосовувати?
    3. Чи необхідно визначати справедливу вартість отриманих об’єктів? Якщо установа, яка передає майно, зазначила в первинних документах їх первісну вартість та суму нарахованого зносу.
Перейти до номеру
  • № 32/1
  • № 32
  • № 31
  • № 29
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить