Інклюзивна група подовженого дня: зарплатні тонкощі для вихователя та його асистента

В обраному У обране
Друк
Меренкова Світлана, головний бухгалтер і начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансово-господарського забезпечення Головного управління Держпраці у Харківській області
Бюджетна бухгалтерія Жовтень, 2019/№ 39
У закладі загальної середньої освіти організовані інклюзивний клас та група подовженого дня. Батьки учнів звернулись із заявою про утворення інклюзивної групи подовженого дня. Яким нормативним документом керуватись для організації такої групи? Які тарифні розряди встановлюються вихователю та асистенту вихователя інклюзивної групи подовженого дня? Чи мають вони право на «інклюзивну» доплату?

Сьогодні українське суспільство досить упевнено бореться з упередженим ставленням до людей з вадами розвитку.

Великий прогрес спостерігається у галузі інклюзивного навчання, зокрема, у закладах загальної середньої освіти (далі — ЗСО).

Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах затверджений постановою КМУ від 15.08.2011 р. № 872.*

* Про порядок організації інклюзивного навчання у закладах вищої, професійно-технічної, дошкільної освіти ви можете дізнатись із матеріалів, розміщених у журналі «Бюджетна бухгалтерія», 2019, № 30, с. 10; № 26, с. 26. — Прим. ред.

У питанні, що розглядається, мова йде не просто про інклюзивний клас ЗСО, а про інклюзивну групу подовженого дня (далі — ГПД). Такі групи утворюються у ЗСО за письмовими зверненнями батьків, інших законних представників учнів та відповідно до рішення засновника ЗСО.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити