№09

Податки та бухгалтерський облік, січень, 2019/№ 09 Інші номери журналу ›
  • Декларація з податку на прибуток — 2018: основні моменти Початок нового року для багатьох бухгалтерів асоціюється передусім з підбиттям підсумків за минулий рік. Ну і як тут обійтися без звітності з податку на прибуток. Тому сьогодні ми ще раз розглянемо загальні правила заповнення декларації з податку на прибуток, а також звернемо увагу на деякі нові нюанси. І розпочнемо з правил подання цієї декларації.
  • Прибуткова декларація: періоди подання У попередній статті ми з’ясували, хто, куди і яким способом подає декларацію з податку на прибуток. Але не менш важливим є те, за які звітні періоди потрібно подавати прибуткову звітність. Що ж, зараз це з’ясуємо.
  • Фінзвітність і прибуткова декларація Фінансова звітність є додатком до декларації з податку на прибуток та її невід’ємною частиною. А отже, разом з відповідною податковою декларацією платник податку на прибуток зобов’язаний подавати квартальну або річну фінансову звітність. У сьогоднішній статті ми розповімо, у які строки потрібно подавати фінзвітність і, що найважливіше, у якому складі.
  • Заповнюємо декларацію з податку на прибуток Отже, починається жарка звітна пора за результатами роботи за минулий рік. І знову приступаємо до заповнення декларації з податку на прибуток. У цілому порядок заповнення прибуткової декларації з минулого року серйозних змін не зазнав. Хоча вже «під завісу» року, що минув (14.12.2018 р.), до форми бланка декларації були внесені незначні корективи*, які тільки навели лад у її заповненні.
  • Перелік основних документів, що використовуються в тематичному номері
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі