Роздаємо рекламну продукцію

В обраному У обране
Друк
Ольховик Ольга, податковий експерт
Податки та бухгалтерський облік Червень, 2019/№ 46
Реклама — двигун прогресу. Увірувавши в це, продавці сьогодні не скупляться на проведення рекламних акцій. А покупці настільки ними розпещені, що купувати неакційне буває навіть якось нудно. Щоб зацікавити такого нудьгуючого покупця, продавці часто роздають свою (чи просто рекламну) продукцію безкоштовно. Про те, як відобразити такі роздачі в обліку підприємства і які податкові наслідки вони спричинять, піде мова в сьогоднішній статті.

Рекламні роздачі бувають різні. Від того, що саме і кому роздають, залежить і бухгалтерський облік, і податкові наслідки таких заходів. Але який би характер не носила рекламна роздача, її здійснення має бути підтверджене документами.

Документальне оформлення

Щоб підтвердити здійснення (і господарсько-рекламну спрямованість) безкоштовних роздач, не забудьте оформити:

— наказ керівника про проведення рекламного заходу;

— календарний план його проведення;

— кошторис витрат на проведення рекламного заходу із зазначенням номенклатури і кількості товарів/готової продукції або рекламних матеріалів, які плануєте використати в рекламній акції;

— видаткові накладні на відпуск відповідних матеріальних цінностей: накладні-вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів (форма № М-11); акти приймання-передачі матеріалів (форма № М-7);

— звіт про проведену рекламну акцію (детальніше про документальне оформлення рекламної акції див. «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 62, с. 8).

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити