Теми статей
Обрати теми

Касовий ордер та ДСТУ 4163:2020

Казанова Марина, податковий експерт
Відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 реквізит «підпис» треба оформлювати у форматі Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ. Чи стосується це касових документів? Як правильно оформлювати цей реквізит у касових ордерах? Адже податківцям нічого не заважає визнати їх недійсними.

Форми касових документів (зокрема, прибутковий, видатковий касовий ордер, касова книга) є

типовими (затвердженими) формами документів

Тому, оскільки в форми цих документів не вносили змін, то можна заповнювати в них реквізит «підпис» саме так, як це передбачено типовою формою. Тобто в форматі «підпис, прізвище, ініціали».

Але абсолютно не буде помилкою, якщо ви заповните цей реквізит, керуючись ДСТУ 4163:2020. Тобто оформивши його у форматі «підпис, Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ».

Підстав не визнавати документ лише тому, що не в тому форматі буде оформлений реквізит підпису, немає. Адже головне правило — щоб сам реквізит підпису був у документі.

Так, відповідно до п. 2.7 розд. II Положення № 88* «документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов’язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм».

* Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Мінфіну від 24.05.95 № 88.

Крім того, в будь-якому разі оформлення реквізиту «підпис», як у форматі ДСТУ 4163:2020, так і в форматі, який передбачений типовою формою касового документа, не заважає ідентифікації особи, яка його підписала.

Також вам буде корисним матеріал «Новий ДСТУ 4163:2020 та бухпервинка» // «Податки & бухоблік», 2021, № 79.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі