Перше, що цікавить бухгалтерів, коли мова заходить про оформлення первинних документів, так це: чи слід при їх складанні чітко дотримуватися вимог ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (див. «ДСТУ про діловодство: що нового?» // «Податки & бухоблік», 2021, № 73)?
Відразу зазначимо, що
орієнтуватися на вимоги ДСТУ 4163:2020 при оформленні бухгалтерських первинних документів не потрібно
Аргументуємо це тим, що:
1) дія ДСТУ 4163:2020 поширюється на організаційно-розпорядчі документи, зокрема, на:
— організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо);
— розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження);
— інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи.