Теми статей
Обрати теми

Правила оформлення первинних документів

Децюра Сергій, податковий експерт
Податки & бухоблік Липень, 2023/№ 55
Друк
Щоб господарська операція була реальною, її здійснення слід підтвердити належним чином оформленим первинним документом. Тому далі поговоримо про те, на що слід звернути увагу при складанні первинних документів.

Важливість ДСТУ

Перше, що цікавить бухгалтерів, коли мова заходить про оформлення первинних документів, так це: чи слід при їх складанні чітко дотримуватися вимог ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (див. «ДСТУ про діловодство: що нового?» // «Податки & бухоблік», 2021, № 73)?

Відразу зазначимо, що

орієнтуватися на вимоги ДСТУ 4163:2020 при оформленні бухгалтерських первинних документів не потрібно

Аргументуємо це тим, що:

1) дія ДСТУ 4163:2020 поширюється на організаційно-розпорядчі документи, зокрема, на:

— організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо);

— розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження);

— інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі