Теми статей
Обрати теми

Роздріб та опт: якщо ФОП на спрощенці поплутав КВЕД

Солошенко Людмила, податковий експерт
ФОП на єдиному податку, який торгує продуктами харчування в магазині та реалізовує їх великими партіями, але переважно населенню (простим фізособам — кінцевим покупцям), вибрав не той КВЕД. Він вважав, що займається тільки оптовою торгівлею (тому й вибрав код оптової торгівлі), хоча насправді це роздріб. Наскільки небезпечна ця ситуація — розбираємося.

Торгівля: визначення понять

Розпочнемо з термінології. Якщо звернутися до Методпояснень до КВЕД* (у яких розкриваються характеристики кодів), то в них визначено, що:

роздрібна торгівля (код 47) — це перепродаж (продаж без перероблення) нових або уживаних товарів для особистого споживання або домашнього користування переважно населенню в магазинах, торгових центрах, наметах, кіосках, компаніями поштового замовлення, вуличними торговцями тощо. При цьому роздрібну торгівлю класифікують, передусім, за типом місця торгівлі та поділяють: на торгівлю в магазинах і позамагазинну торгівлю;

оптова торгівля (код 46) — це перепродаж (продаж без перероблення) нових або уживаних товарів роздрібним торговцям, підприємствам та організаціям або іншим оптовикам, діяльність агентів чи посередників з купівлі товарів від імені подібних осіб або продажу товарів подібним особам і компаніям.

* Методологічні основи та пояснення до позицій КВЕД, затверджені наказом Держкомстату від 23.12.2011 № 396.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі