Теми статей
Обрати теми

Повернення зайвих грошей (переплати) з електронного ПДВ-рахунку

Солошенко Людмила, податковий експерт
На електронному ПДВ-рахунку є зайві кошти (переплата)? Тоді їх можна повернути на поточний рахунок у банку (чи на рахунок, відкритий у небанківського надавача платіжних послуг). Як визначити суму зайвих коштів, що підлягає поверненню, і як її забрати з електронного ПДВ-рахунку? Розбираємося.

Умови повернення зайвих коштів

Правила повернення зайвих коштів з електронного ПДВ-рахунку обумовлені пп. 2001.5, 2001.6 ПКУ і п. 21 Порядку електронного адміністрування ПДВ, затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 № 569 (далі — Порядок № 569).

Якщо на електронному ПДВ-рахунку є зайві кошти, то їх можна повернути на рахунок у банку (чи на рахунок, відкритий у небанківського надавача платіжних послуг). Але тільки якщо при цьому дотримуються такі умови:

1) на дату подання декларації дійсно є зайві кошти на ПДВ-рахунку. Які кошти вважають «зайвими»? Такими є кошти на електронному ПДВ-рахунку (на момент подання декларації з ПДВ) за мінусом суми узгоджених податкових зобов’язань за декларацією (податку, задекларованого в ряд. 18) і суми податкового боргу (за його наявності), тобто:

img 1

* Інформацію про загальні залишки коштів на електронному ПДВ-рахунку можна отримати, направивши «Запит… щодо залишку коштів на такому рахунку» (J1302301), у відповідь на який надходить «Витяг… щодо залишку коштів на такому рахунку» (J1402301) або в Електронному кабінеті.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі