(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
  Для комерційних організацій

Податки та бухгалтерський облік

Друкована версія + електронна версія 399.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 319.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Консультаційна лінія для передплатників. Детальніше...
Ми повернемо Вам гроші, якщо зміст наших журналів Вас не зацікавить. Детальніше...
Приєднуйтесь до нашої групи на Facebook та отримуйте промокод з 5% знижкою на електронну версію при оплаті картою!
Фото Податки та бухгалтерський облік  
Детальніше

Періодичність — 2 рази на тиждень журнал (інформаційно-аналітичний і тематичний номери), 1 раз на місяць — спецвипуск.

Формат — А4, повноколірна обкладинка.

Обсяг — 48 сторінок (номер журналу), 112 сторінок (спецвипуск).

Передплатні індекси: рос.- 33774; укр.- 40267.

Вартість поштової передплати: 415 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Інформаційно-аналітичний журнал Видавничого будинку «Фактор», удостоєн нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

Відповідає найвищим вимогам бухгалтера!

Актуальна та надійна інформація, детальні коментарі до нормативних документів, ретельний аналіз господарських ситуацій з прикладами, опрацювання юридичних аспектів бухгалтерської діяльності, відповіді на «гарячі» запитання читачів.

Авторами журналу виступають висококваліфіковані податкові експерти, практикуючі бухгалтери, провідні фахівці державних органів.

Усі передплатники журналу мають можливість користуватися послугами консультаційної лінії.

Щокварталу передплатники отримують бухгалтерський календар із зазначенням дат сплати податків і подання звітності, дат державних, професійних та релігійних свят, важливих подій і визначних дат.

Видання має електронну версію.

Журнал «Податки та бухгалтерський облік» позиціонується як видання, що ідеально відповідає найвищим вимогам фахівців у сфері оподаткування та бухгалтерського обліку. Бути бухгалтером — це мистецтво!

Виходить з 1995 року.

Розповсюджується на всій території України.

Аудиторія журналу: головний бухгалтер, бухгалтер, фінансовий директор, аудитор, підприємець.

Фото редакции "Налоги и бухгалтерский учет"

Хочете більше дізнатися про нашу редакцію? Зараз Ви маєте можливість побачити людей, що створюють журнал «Податки та бухгалтерський облік». Людей, готових почути кожного і поділитися найпотаємнішими професійними таємницями, сказати нове слово.

Уявіть собі команду, у якій є відповіді на всі питання, навіть на ті, які ще не поставлені. Команду досвідчену і одночасно молоду. Досвідчену — оскільки ми займаємося великою і улюбленою справою вже більше двадцяти років. Молоду — адже ми не дуже давно переступили двадцятирічний вік.

Хоча молодість, звичайно, вимірюється не роками. Бути молодим означає не обов’язково слідувати моді, але неодмінно залишатися сучасним. Бути на крок попереду.

Неважливо, робите Ви перші кроки в професії або маєте багаторічний професійний досвід. Очолюєте бухгалтерію холдингу або ведете облік на невеликому підприємстві. Живете в мегаполісі або тихому містечку. Наша мета — щодня забезпечувати професійну безпеку кожного бухгалтера.

Твердо стоїмо на тому, що незнання закону не звільняє від відповідальності. Однак знання нерідко звільняє. Ви згодні? Отже ми — одна команда!

Редакція журналу «Податки та бухгалтерський облік».

  • 1. Об’єкти інтелектуальної власності: юридичні засади Існують такі активи, які не можна ні помацати, ні виміряти, ні зважити, але можна купити, продати або використовувати в господарській діяльності підприємства. У них немає матеріальної форми, але вони мають вартість, визнаються в обліку і можуть приносити доходи. Про ці нематеріальні активи, найпоширенішими серед яких є права на об’єкти інтелектуальної власності, і йтиметься у сьогоднішньому спецвипуску.
    Тут ми розповімо про види об’єктів інтелектуальної власності, права на них і про те, як можна розпорядитися такими правами. Також ви дізнаєтеся, які витрати підприємства визнають нематеріальними активами і як здійснюється їх оцінка. Крім того, у цьому номері ви зможете ознайомитися з податковим та бухгалтерським обліком операцій, пов’язаних з надходженням, використанням і вибуттям нематеріальних активів.
    Спецвипуск для вас підготували редактор Наталія Вороная, юрист Наталя Амброзяк, податкові експерти Наталія Чернишова і Максим Нестеренко.
  •   2. Надходження нематеріальних активів Коли основні правові аспекти, що стосуються об’єктів інтелектуальної власності, з’ясовані, можна сміливо приступати до вивчення облікових питань надходження нематеріальних активів (далі — НМА) на підприємство.
    Так, об’єкти НМА можуть потрапити на підприємство в результаті:
    — придбання за грошові кошти (у національній або іноземній валюті);
    — створення;
    — обміну на інші немонетарні активи;
    — отримання як внеску до статутного капіталу;
    — безоплатного отримання.
    Проте перш ніж відобразити об’єкт НМА в обліку підприємства, необхідно його ідентифікувати й оцінити. Розберемося, як це правильно зробити.
  •   3. Нематеріальні активи в діяльності підприємства Ви оприбуткували НМА на баланс. І далі починається найцікавіше — їх використання. У процесі експлуатації НМА їх вартість підлягає амортизації. Як нараховується амортизація в бухгалтерському і податковому обліку, ви дізнаєтеся із цього розділу спецвипуску. Крім того, тут ми розглянемо випадки зміни первісної вартості НМА в результаті переоцінки і зменшення (відновлення) корисності, а також облікові особливості цих операцій.
  •   4. Вибуття нематеріальних активів Рано чи пізно «життя» НМА на підприємстві припиняється. У зв’язку із цим об’єкти НМА потрібно списувати з балансу. Як це позначається на обліку? Про це ми зараз поговоримо!
    Вибуття об’єктів НМА може відбутися з різних причин, зокрема, в результаті:
    — продажу об’єкта НМА за грошові кошти (в національній або в іноземній валюті);
    — передачі НМА як внеску до статутного капіталу іншого підприємства;
    — безоплатної передачі НМА;
    — ліквідації НМА.
    Оформленням вибуття об’єктів НМА з господарського обороту займається спеціальна комісія, призначена власником або керівником підприємства. Комісія складає акт вибуття (ліквідації) об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів (типова форма № НА-3). Затверджує його керівник підприємства або уповноважена особа. На підставі такого акта, що надійшов до бухгалтерії, відомості про вибуття об’єкта НМА заносять в інвентарну картку (типової форми № НА-2). Про це роблять відмітку в акті.
    Далі поговоримо про те, як операції з вибуття НМА відображають в обліку.
  •   Перелік використаних документів фівафі
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції