Місяць прийняття працівника — включаємо зарплатний контроль: доплата до МЗП! ЄСВ з МЗП! ПСП! Новий кадр — це добре. Увага колег йому забезпечена. А від бухгалтера — особливо виняткова. Зарплата першого місяця роботи «новенького» вимагає контролю і при нарахуванні, і при оподаткуванні… А якщо її розмір перебуває на межі «мінімалки», то тут взагалі треба бути дуже і дуже пильним , причому на кожному кроці. Пройдемо цей шлях разом, не пропускаючи жодного знака «Увага!».
Звільняєте працівника? Перевірте остаточний розрахунок на «min-вимоги» Звільнення працівника і остаточний розрахунок «суми», що належить йому, — звичайна справа для бухгалтерів. Але якщо ця сума менше «мінімалки», то до остаточних «проводів» варто поставитися «уважніше», ніж зазвичай: треба перевірити виконання «min-вимог». Розпочнемо.
Неповний робочий час: норми тривалості робочого часу Для одних роботодавців установлення неповного робочого часу є необхідністю, що дозволяє в умовах фінансових труднощів скоротити витрати на оплату праці і зберегти наявний склад кваліфікованих працівників, а для інших — обов’язком, установленим нормами трудового законодавства. Крім того, на практиці не поодинокі випадки, коли неповний робочий час установлюється на прохання працівника. Приймаєте працівника на роботу на неповний робочий час? Тоді давайте поговоримо про те, як розрахувати йому норму робочого часу.