Теми статей
Обрати теми

Підвищення окладів: наказ, штатний розпис, повідомлення

Долга Ірина, експерт з питань оплати праці
У попередній статті* ми розглянули причини підвищення окладів працівників та алгоритм дій роботодавця. На продовження цієї теми ми надаємо вам покрокову інструкцію з оформлення підвищення окладів. Ви дізнаєтеся, як внести зміни до штатного розпису, чи потрібно повідомляти працівника заздалегідь та чому варто мати два різні накази. Ми покажемо, як складати наказ про зміну штатного розпису та наказ про підвищення окладу працівника.

* «Підвищуємо оклади: причини та алгоритм дій» // «Оплата праці», 2025, № 13.

Дії роботодавця при підвищенні окладів

Для оформлення підвищення посадових окладів працівникам роботодавцю треба, зокрема:

— внести зміни у штатний розпис або ж затвердити штатний розпис у новій редакції;

— повідомити працівників про підвищення посадових окладів.

Як це все оформити, розберемо детально. І почнемо із штатного розпису.

Змінюємо штатний розпис

Штатний розпис до 28 серпня 2025 року. Штатний розпис — це документ, що встановлює структуру, штати і посадові оклади працівників підприємства. Госпрозрахункові підприємства розробляють його у довільній формі. Детально про форму штатного розпису і порядок його затвердження ми розповідали у статтях «Штатний розпис: як скласти та затвердити» та «Штатний розпис: основні моменти» // «Оплата праці», 2024, № 24.

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі