Для бюджетних організацій

Оплата праці

Друкована версія + електронна версія 155.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 125.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Комплект «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці» від 319.00 грн. на місяць Детальніше
Фото Оплата праці  
Детальніше

Періодичність — 2 рази на місяць + щомісяця спецвипуск з 2015 р

Мова — українська та російська

Тираж — 7350 екземплярів

Формат — А4

Обсяг — 32 сторінки.

Передплатні індекси: рос.— 99650; укр.— 99651.

Вартість поштової передплати: 175 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Інформаційно-аналітична газета Видавничого будинку «Фактор», удостоєна нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

Все про оплату праці для бухгалтерів, економістів, кадровиків бюджетних організацій і комерційних підприємств.

В кожному номері:

  • нормативні документи та коментарі до них;
  • розрахунок заробітної плати, матеріальної допомоги, надбавок, доплат і компенсацій;
  • індексація заробітної плати на конкретних прикладах;
  • єдиний соціальний внесок, податок на доходи фізичних осіб;
  • лікарняні, декретні з прикладами;
  • трудове законодавство: прийом на роботу, звільнення, умови та режими праці, гарантії і пільги працівникам, відпустки, сумісництво, трудовий договір;
  • конкретні рекомендації та корисні поради для установ освіти, науки, охорони здоров’я, культури та інших галузей;
  • консультації фахівців Мінсоцполітики, Міносвіти, Мінмолодьспорту, МОЗу, Міністерства доходів і зборів, інших офіційних органів.

Особливою рисою газети є велика кількість числових прикладів до аналітичних матеріалів, а також можливість отримати безкоштовну консультацію у фахівців редакції.

Виходить з липня 2008 року

Розповсюджується лише за передплатою на всій території України

Аудиторія журналу: бухгалтери, економісти і фахівці кадрових служб бюджетних організацій і комерційних підприємств.

Фото гл. реда :: ОТ (Рудая Т.В.)

Редакція газети «Оплата праці» — це унікальний колектив авторів публікацій і коментарів по темі розрахунку різних виплат з оплати праці, їх оподаткування та бухгалтерського обліку.

Вже понад 8 років наш колектив є незамінним помічником для бухгалтерів з оплати праці, а також працівників кадрових служб. Зокрема, на сторінках нашої газети ми завжди наводимо законодавчі та нормативно-правові документи з докладними коментарями, а також числовими прикладами, необхідними для їх розуміння.

Тісна співпраця з багатьма фахівцями Мінсоцполітики, Міндоходов, МОЗ, Міністерства освіти, фахівцями ЦК Профспілок охорони здоров’я, освіти, дає можливість оперативно відповідати на непрості запитання наших читачів. Наша редакційна політика полягає у приведенні достовірної, актуальної та зрозумілої інформації.

Велика кількість числових прикладів в аналітичних матеріалах є нашою особливою рисою. Адже ніщо так не приводить до розуміння матеріалу, як числовий приклад!

Головний редактор — Руда Т.В.

  • Трудовий стаж: переходимо на електронний облік Поки Верховна Рада розглядає законопроєкт від 27.12.2019 р. № 2686 про запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі, Кабмін вирішив не гаяти час. Постановою від 27.11.2019 р. № 1084 він дав офіційний старт електронному обліку трудової діяльності. Про те, які дані та яким чином будуть збиратись в електронному вигляді, ми розповімо у нашій статті.
  •   Антикорупційне декларування — 2020
  •   У новий рік із новим Порядком трудових перевірок! Не встигли роботодавці звикнути до попереднього Порядку «трудових» перевірок*, як його перезатвердили в новій редакції. Тож давайте подивимось, що змінилося в Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженому постановою КМУ від 21.08.2019 р. № 823, в редакції від 04.12.2019 р. № 1132 (далі — Порядок).
  •   Працевлаштування осіб з інвалідністю: реєструємося у Фонді Необхідність зареєструватися у Фонді соціального захисту інвалідів (далі — Фонд) безпосередньо пов’язана з обов’язком подання Звіту про виконання «інвалідного» нормативу. У які строки роботодавець повинен здійснити таку реєстрацію? Які документи потрібно для цього подати? Ми вам нагадаємо.
  •   Працевлаштування осіб з інвалідністю: Звіт заповнюємо правильно, подаємо своєчасно Про річний звіт до Фонду соціального захисту інвалідів (далі — Фонд) ми розповідаємо на початку кожного року. І хоча за минулий рік мало що змінилося, до редакції продовжують надходити запитання від читачів. У цій статті відповімо на найактуальніші з них. Особливу увагу приділимо порядку заповнення Звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ (далі — Звіт).
  •   Працевлаштовуємо особу з інвалідністю: ІПР, строк випробування, скорочений робочий час Найпростіший спосіб виконати «інвалідний» норматив — прийняти на роботу особу з інвалідністю. При цьому в роботодавця часто виникає запитання: які особливості працевлаштування таких працівників? Давайте розбиратися.
  •   Трудова квота: звітуємо за 2019 рік Багато хто з роботодавців про трудову квоту згадує раз на рік. Проінформували центр зайнятості про її виконання і забули знову. Але часто-густо дотримання квоти — процес нестабільний. Працівники набувають права на зарахування у квотну категорію, втрачають його, звільняються, приймаються на роботу... І ось 2019 рік завершено. Час підбити підсумки з дотримання трудової квоти, подавши відповідну інформацію центру зайнятості. Про те, як це зробити, — у сьогоднішньому матеріалі.
  •   Скорочення в бюджетній установі: як бути з працівниками, які опинилися поза штатом? У листопаді 2019 року прийнято рішення про скорочення штату бюджетної установи. Працівники, штатні посади яких підлягають скороченню, попереджені про майбутнє звільнення за два місяці, тобто трудові договори з ними мають бути розірвані в січні 2020 року. Проте згідно з розпорядженням органу вищого рівня з 01.01.2020 р. розпочав діяти новий штатний розпис (без скорочуваних посад). Як бути з працівниками, посади яких підлягають скороченню і які станом на 01.01.2020 р. ще не звільнені? Чи потрібно їм підвищувати посадові оклади?
  •   Сумісник на підприємстві: оформляємо відпустку, оплачуємо лікарняний Про особливості роботи за сумісництвом ви вже знаєте з попереднього випуску нашої газети*. Крім того, роботодавцеві потрібно пам’ятати, що, як і основні працівники, сумісники мають право на відпустку, а також у разі тимчасової непрацездатності вони можуть розраховувати на оплату лікарняного. Хоча й з деякими нюансами. Якими? Читайте нижче.
  •   Як ефективно поводитися в конфлікті Тема конфліктів має нешвидкоплинну популярність, адже конфліктами, нерозумінням, різними сварками насичені будь-які людські стосунки, неважливо — професійні вони чи особисті. Тож цю статтю ми присвятимо не просто опису того, що робити в конфлікті та як ним управляти. Таких статей написано велику кількість! У нашій сьогоднішній статті ми зосередимося саме на пошуку та визначенні найбільш ефективної поведінкової стратегії.
  •   Перелік святкових днів, професійних і міжнародних свят у лютому 2020 року
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції
  Новини  
 
  Нове на форумі