(066) 87-010-10
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  Для бюджетних організацій

Оплата праці

Друкована версія + електронна версія 155.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 125.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Комплект «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці» від 319.00 грн. на місяць Детальніше
Приєднуйтесь до нашої групи на Facebook та отримуйте промокод з 5% знижкою на електронну версію при оплаті картою!
Фото Оплата праці  
Детальніше

Періодичність — 2 рази на місяць + щомісяця спецвипуск з 2015 р

Мова — українська та російська

Тираж — 7350 екземплярів

Формат — А4

Обсяг — 32 сторінки.

Передплатні індекси: рос.— 99650; укр.— 99651.

Вартість поштової передплати: 175 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Інформаційно-аналітична газета Видавничого будинку «Фактор», удостоєна нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

Все про оплату праці для бухгалтерів, економістів, кадровиків бюджетних організацій і комерційних підприємств.

В кожному номері:

  • нормативні документи та коментарі до них;
  • розрахунок заробітної плати, матеріальної допомоги, надбавок, доплат і компенсацій;
  • індексація заробітної плати на конкретних прикладах;
  • єдиний соціальний внесок, податок на доходи фізичних осіб;
  • лікарняні, декретні з прикладами;
  • трудове законодавство: прийом на роботу, звільнення, умови та режими праці, гарантії і пільги працівникам, відпустки, сумісництво, трудовий договір;
  • конкретні рекомендації та корисні поради для установ освіти, науки, охорони здоров’я, культури та інших галузей;
  • консультації фахівців Мінсоцполітики, Міносвіти, Мінмолодьспорту, МОЗу, Міністерства доходів і зборів, інших офіційних органів.

Особливою рисою газети є велика кількість числових прикладів до аналітичних матеріалів, а також можливість отримати безкоштовну консультацію у фахівців редакції.

Виходить з липня 2008 року

Розповсюджується лише за передплатою на всій території України

Аудиторія журналу: бухгалтери, економісти і фахівці кадрових служб бюджетних організацій і комерційних підприємств.

Фото гл. реда :: ОТ (Рудая Т.В.)

Редакція газети «Оплата праці» — це унікальний колектив авторів публікацій і коментарів по темі розрахунку різних виплат з оплати праці, їх оподаткування та бухгалтерського обліку.

Вже понад 8 років наш колектив є незамінним помічником для бухгалтерів з оплати праці, а також працівників кадрових служб. Зокрема, на сторінках нашої газети ми завжди наводимо законодавчі та нормативно-правові документи з докладними коментарями, а також числовими прикладами, необхідними для їх розуміння.

Тісна співпраця з багатьма фахівцями Мінсоцполітики, Міндоходов, МОЗ, Міністерства освіти, фахівцями ЦК Профспілок охорони здоров’я, освіти, дає можливість оперативно відповідати на непрості запитання наших читачів. Наша редакційна політика полягає у приведенні достовірної, актуальної та зрозумілої інформації.

Велика кількість числових прикладів в аналітичних матеріалах є нашою особливою рисою. Адже ніщо так не приводить до розуміння матеріалу, як числовий приклад!

Головний редактор — Руда Т.В.

  • Звільняємо працівників за скороченням штату без судових наслідків Ви — роботодавець звільняєте працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва та праці. Попереджаєте працівників за 2 місяці про цю подію. Пропонуєте їм наявні вакансії. Працівники відмовляються. Ви їх звільняєте. А потім один із колишніх співробітників подає на вас до суду за незаконне звільнення... Що зробити роботодавцеві, щоб обійтися без судових наслідків? Давайте розбиратися.
  •   Особова справа працівника: оформляємо правильно Усім відома приказка про те, що кадри вирішують усе. Тому співробітники — найголовніший ресурс будь-якої організації. Наявність повної і точної інформації про них допомагає суттєво поліпшити і полегшити роботу кадрової служби. Формують цю інформацію у вигляді спеціального збірника документів — особової справи. Про зміни у правилах формування і ведення особових справ співробітників ми розповімо в цій статті.
  •   Посада «бухгалтер» (з дипломом магістра): кого можна призначити? У Класифікаторі професій є професійна назва роботи «Бухгалтер (з дипломом магістра)», код КП 2411.2. Чи обов’язково у найменуванні цієї посади вказувати інформацію, наведену в дужках «з дипломом магістра»? Якщо так, то як бути з тими працівниками, які мають диплом спеціаліста?
  •   Класифікатор професій: розглядаємо актуальні запитання Після того, як роботодавців зобов’язали у Звіті з ЄСВ (таблиця 5) відображати інформацію про посади працівників, інтерес до порядку використання Класифікатора професій не згасає. Тому сьогодні ми розберемо деякі запитання, які найчастіше цікавлять як кадровиків, так і бухгалтерів.
  •   Антикорупційний працівник у штатному розписі підприємства/установи За яких умов на підприємстві (в установі, організації) до штатного розпису вносять посади працівників з антикорупційної діяльності? Які основні завдання та обов’язки таких працівників?
  •   Сумісник перетворюється на основного працівника: звільнити/ прийняти чи перевести? Працівник хоче «всередині» одного і того ж роботодавця перейти із сумісництва на основне місце роботи зі збереженням посади. Як документально оформити зміну статусу працівника?
  •   Надрукована заява на відпустку: чи можна прийняти Роботодавець відмовляється приймати заяву на відпустку. Причина відмови — заяву надруковано на комп’ютері, а не написано від руки. Чи обов’язково писати заяву від руки?
  •   Порядок надання житлових субсидій: нові правила оформлення Уже стало «традицією» на початку опалювального сезону удосконалювати механізм надання субсидій. Ось і в поточному році з 1 жовтня запрацювали нові правила отримання субсидій. На що треба звернути увагу та кому стануть у пригоді новації Уряду? Читайте далі.
  •   Як виражати і приймати любов: в організаційному контексті і не тільки Гм… Тема нашої розмови, здається, сильно відхилилася від професійної сфери. Причому тут узагалі любов до управління кадрами? Причин появи такої статті в нашому виданні дві: перша — будь-який кадровик він ще і людина, тобто йому варто будувати стосунки любові з близькими людьми якісно, з розумінням і усвідомленням; а ось друга — не така очевидна — будь-яка комунікація, у тому числі й професійна, містить певні елементи любовних стосунків! Так, у крихітних дозах, у найбільших нешкідливих кількостях, але й в роботі ми говоримо іншим людям приємні слова, намагаємося зробити щось важливе для них тощо. Інакше кажучи, аналітика способів вираження і розуміння любові не може бути марною для всіх тих, хто працює з людьми. Тож читайте далі! Раді будемо вашим відгукам та запитанням, які ви можете надіслати на електронну адресу, представлену вище.
  •   Час — друг: чому тайм-менеджмент не працює Великий і жахливий Інтернет переповнений (так-так, і він може перевантажитися!) порадами, прийомами, практиками, покликаними допомогти людині управляти часом. Тобто вирішувати свої завдання вчасно, встигати більше, рухатися життєвим шляхом швидше. Уся біда в тому, що насправді багато порад чомусь не працюють: у мене, у моїх друзів і знайомих, клієнтів і студентів, людей, відгуки яких мені траплялися. Як же так виходить? І як дійсно «потоваришувати» з часом?
  •   Перелік святкових днів, професійних і міжнародних свят у грудні 2018 року
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції
  Новини  
 
  Нове на форумі