Ліцензія на зберігання пального: кому потрібна, а кому — ні На балансі нашої установи перебувають два легкові автомобілі. Обидва вони використовуються для здійснення службових поїздок. І звісно ж, у баці кожного авто постійно знаходиться певна кількість пального. Крім того, у гаражі зберігається кілька каністр по 20 л з пальним (бензином) для заправки такого обладнання, як бензопила та мотокоса. Чи необхідно отримувати ліцензію на зберігання пального у незначних об’ємах (до 100 л) за умови його використання виключно для власних потреб установи? Зустрічали інформацію щодо застосування високих штрафів починаючи з 1 липня поточного року за зберігання пального (незалежно від кількості) без відповідної ліцензії. Чи дійсно це так?
Кабмін збільшив граничні суми витрат на придбання меблів, але не всіх… Не секрет, що і напрями, і обсяги використання бюджетних коштів чітко прописані на законодавчому рівні. Вже не перший рік поспіль для всіх державних органів, установ та організацій, які фінансуються з держбюджету, діють обмеження щодо витрачання коштів на придбання певних матеріальних цінностей.
Хто з педагогів з 01.01.2020 р. відпочиватиме довше Постановою КМУ від 10.07.2019 р. № 694 внесено зміни до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затвердженого постановою КМУ від 14.04.97 р. № 346 (далі — Порядок № 346).
Якщо змінено ціну у договорах… Не секрет, що з 01.07.2019 р. відбулися зміни на ринку електроенергії. Так, з огляду на набрання чинності окремими положеннями Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019-VIII (далі — Закон № 2019), почали діяти балансуючий ринок та ринок допоміжних послуг, ринок «на добу наперед» та внутрішньодобовий ринок, а також двосторонні договори із закупівлі електроенергії.
Які вартісні межі застосовувати для закупівель? Кегичівська селищна рада є засновником комунального підприємства. Рада регулярно виділяє підприємству кошти на оплату електроенергії, водопостачання та вуличного освітлення, на придбання ПММ, різних господарських товарів, на ремонт водопроводу, техніки тощо. Підприємство — монополіст на ринку послуг з водопостачання (постачання питної води населенню). Крім того, підприємство займається благоустроєм населеного пункту, має на балансі житловий фонд, дороги тощо.
Чи на всі закупівлі, які здійснює підприємство, поширюються вимоги Закону «Про публічні закупівлі»? Які вартісні межі, передбачені цим Законом, варто застосовувати підприємству для здійснення закупівель? Чи повинно підприємство застосовува ти цей Закон для всіх інших закупівель, не пов’язаних з водопостачанням, вих одячи з вартісних меж, встановлених для всіх замовників, а не для замовників в окремих сферах?
Платіжки при застосуванні СДО: чи обов’язково роздруковувати Допоможіть розібратися з питанням щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства — Казначейство». Чи обов’язково роздруковувати на папері платіжні доручення, відправлені в електронному вигляді? Чи достатньо виписки з реєстраційного рахунку для правильного ведення бухгалтерського обліку в установі?
Підвищення окладів педпрацівникам на 10 % з 01.09.2019 р.: кому і на що чекати 10 липня 2019 року Кабмін затвердив таку довгоочікувану постанову № 695* (набула чинності 14.08.2019 р.). Вона передбачає підвищення окладів педагогічних працівників, оплата праці яких здійснюється за кошти державного та місцевих бюджетів. Кому, що й коли чекати? Давайте розбиратися.