Узагалі-то, можливості перенесення строків проведення документальних планових, позапланових та фактичних перевірок з будь-яких причин відсутності посадових осіб підприємства (у зв’язку із хворобою, відпусткою, відрядженням тощо) ПКУ не передбачено (див. БЗ 130.01, діяла до 27.02.2023, роз’яснення ГУ ДПС у Луганській обл. від 06.04.2021).
Адже якщо установчими документами не передбачено покладання на іншу особу організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов’язків на випадок відсутності керівника та головного бухгалтера з об’єктивних причин (відпустка, відрядження, лікарняний тощо), тоді на виконання таких функцій відповідними організаційно-розпорядчими документами тимчасово призначається інша уповноважена особа. Тож,
враховуючи позицію податківців, навряд чи для них буде аргументом віддалена робота бухгалтера
Інша справа — зупинення податкової перевірки.