Теми статей
Обрати теми

Оформлення простою

Марченко Олена, експерт з кадрових і податкових питань
Податки & бухоблік Вересень, 2023/№ 75
Друк
Якщо підприємство планує призупинити діяльність, то одним із варіантів відносин з найманими працівниками у цей період є запровадження для них простою. Поговоримо про те, за яких умов можна оголосити простій, чи є обмеження щодо його тривалості, про документальне оформлення простою та інші питання.

Підстави для запровадження

Поняття «простій» законодавчо визначено у ч. 1 ст. 34 КЗпП. Так, простій — це призупинення роботи, що може бути викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

Взагалі, простій може виникнути як з вини роботодавця, так і з вини працівників, а також з причин, не залежних від сторін трудового договору. Оскільки розглядаємо простій в період призупинення діяльності підприємства, то простій з вини працівника залишимо поза увагою.

Законодавством не встановлено чітких умов (підстав) оголошення простою на конкретному підприємстві. Також не встановлено і жодних обмежень. Тому вирішення питання щодо оголошення простою повною мірою залежить від об’єктивних обставин, які склалися на підприємстві, та бажання роботодавця.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі