Теми статей
Обрати теми

Розрахунки з бюджетом при анулюванні ПДВ-реєстрації

Казанова Марина, податковий експерт
При анулюванні ПДВ-реєстрації платник має подати останню ПДВ-декларацію та розрахуватися з бюджетом. Як саме це потрібно зробити — зараз детально розберемося.

Незалежно від того, за чиєю ініціативою відбувається анулювання ПДВ-реєстрації (чи за ініціативою податківців, чи за ініціативою самого платника), розрахунки з бюджетом за останньою ПДВ-декларацією відбуваються за єдиною схемою.

Остання ПДВ-декларація

Останнім звітним періодом при анулюванні ПДВ-реєстрації є період, який розпочинається з дня, наступного за останнім днем попереднього звітного періоду, і закінчується днем анулювання (п. 184.6 ПКУ).

Приклад 1. Реєстрацію платника ПДВ анульовано 22.03.2024. У такому випадку останнім звітним періодом з ПДВ буде період з 01.03.2024 по 22.03.2024 включно.

Що важливо:

спеціальних строків подання останньої декларації немає

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі