Якщо особа працевлаштовується вперше, то за її вимогою роботодавець зобов’язаний завести та заповнити трудову книжку (ст. 48 КЗпП).
Строк оформлення трудової книжки — не пізніше 5 днів після прийняття на роботу.
Підстава для оформлення ТК — наказ (розпорядження) про прийняття на роботу працівника-початківця.
Які саме розділи трудової книжки потрібно буде заповнити роботодавцю в цьому випадку, розглянемо далі.
Титульний аркуш. На титульному аркуші (першій сторінці) трудової книжки вказують головну інформацію про працівника, а саме:
— прізвище, ім’я, по батькові (повністю, без скорочення та заміни імені та по батькові ініціалами) працівника;
— дату його народження.
Для цього використовують дані, зазначені у паспорті працівника чи свідоцтві про народження.
Нижче вказують дату оформлення трудової книжки.