Теми статей
Обрати теми

Податкова відмовила у статусі платника сільгоспЄП

Децюра Сергій, податковий експерт
Підприємство у минулому році було платником сільгоспЄП, але, на жаль, на поточній рік податківці не підтвердили цей статус. Аграрій отримав відмову у підтвердженні статусу платника сільгоспЄП 20 березня 2024 року. Які наслідки отримання такої відмови? Чи подавати уточнюючу декларацію з сільгоспЄП? Як передекларувати МПЗ за минулий рік? Що робити з річною декларацією з плати за землю? І це далеко не всі запитання, які постають перед «відмовником». Тож спробуємо на них відповісти.

Коли чекати на відмову

Сільськогосподарські товаровиробники, які бажають працювати в поточному році на сільгоспЄП, не лише повинні були виконати певні вимоги (однією з яких є дотримання рівня сільгоспчастки), але й мали проінформувати податківців про таке своє рішення шляхом подання не пізніше 20 лютого відповідного комплекту звітності. Про ці всі вимоги і правила подання звітності читайте у «Хто може перебувати у лавах сільгоспЄП групи 4 у 2024 році» // «Податки & бухоблік», 2024, № 9.

Далі аграрію треба чекати на реакцію податківців, бо ще не факт, що вони отримають бажаний статус. Причому надають аграріям статус платника сільгоспЄП податківці не відразу, а тільки після того, як:

перевірять дотримання аграріями вимог для обрання сільгоспЄП;

— проведуть камеральну перевірку поданого пакета звітності.

Термін проведення таких перевірок установлений п. 76.3 ПКУ та складає 30 календарних днів (БЗ 108.02.06).

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі