Нацстандарти бухобліку: знайомимося зі змінами Уже майже рік бюджетні установи працюють відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі. Звичайно, за цей час вимоги цих документів викликали безліч запитань у бухгалтерської спільноти. Згодом Мінфін зрозумів, що окремі документи потребують певної адаптації до специфіки діяльності бюджетних установ, та нарешті вніс деякі уточнення і зміни. Зазначені зміни затверджені наказом Мінфіну від 23.07.2015 р. № 664 (див. с. 12), який набрав чинності 04.09.2015 р. У цьому матеріалі розберемося, на що вони впливають та як їх необхідно розуміти.
Змінилася назва установи: що робити зі старою печаткою Нещодавно назва нашої установи змінилася. У зв’язку з цим виникла потреба у зміні печатки установи. Ми придбали нове кліше і чорнильну подушку. Водночас на балансі установи обліковується стара печатка (субрахунок 113), оснастка якої є цілком придатною для подальшого використання. Що робити в такому разі зі старою печаткою: списати її та оприбуткувати оснастку як запасну частину?
Звільнення від орендної плати та плати за комунальні послуги: чи законно? Частину приміщення бюджетної установи, яка утримується за рахунок коштів міського бюджету, орендує міський відділ міліції. На сесії міської ради було прийнято рішення про звільнення відділу міліції від сплати орендної плати та відшкодування вартості комунальних послуг. Чи законно це?