№8

Бюджетна бухгалтерія, лютий, 2016/№ 8 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Про порядок обліку платників, декларування та сплати рентної плати за спеціальне використання води у 2016 році Лист від 02.02.2016 р. № 3267/7/99-99-15-04-01-17
  • Про надання податкової консультації Лист від 04.02.2016 р. № 391/10/08-01-15-02-11
  • Про добровільне об’єднання територіальних громад* Закон України від 05.02.2015 р. № 157-VIII
  • Об’єднання територіальних громад: запитували — відповідаємо (ч. 1) Ми живемо в дуже непростий час — час епохальних змін. Держава взяла курс на децентралізацію, що тягне за собою реформування органів місцевого самоврядування та територіальної організації влади, — фактично повне переформатування діючої системи управління.
    На сьогодні вже досить велика кількість громад відгукнулась на реформи, ставши першопрохідцями об’єднання. Звісно, цей процес непростий та потребує не лише бажання об’єднатися, але й неабияких знань законодавства, адже діяти слід у чіткому правовому полі.
    У зв’язку з цим до редакції нашої газети надходить багато запитань від органів місцевого самоврядування з проханням допомогти вирішити питання, які виникають у процесі об’єднання територіальних громад. Залюбки допоможемо вам у цьому.
    Тож перш за все ретельно вивчіть базовий закон, який регулює відносини, що виникають у процесі добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, — Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад»*. А ось у цій консультації ми відповімо на найбільш поширені запитання, які отримали від зацікавлених голів та бухгалтерів рад, що перебувають у стані реформування.
  • Об’єднання територіальних громад: запитували — відповідаємо (ч. 2)
  • Щодо складання звітності неприбутковими організаціями За якою формою складають звітність неприбуткові установи та організації за результатами 2015 року?
  • Чи є школа розпорядником бюджетних коштів Ми — працівники відділу освіти райдержадміністрації. Звертаємося з приводу матеріалу «Хто затверджує штатний розпис та кошторис сільської ради», який був розміщений у газеті «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 35. Цей матеріал дає можливість чітко зрозуміти не лише те, хто підписує кошторис і штатний розпис шкіл, а й шлях правильного формування видатків по школах.
    На виконання п. 5 постанови КМУ від 27.08.2010 р. № 778 школа (як бюджетна установа) зобов’язана бути юридичною особою, мати рахунок, самостійний баланс, штамп і печатку. Але у більшості випадків школи не мають власного рахунка, тим самим порушують Положення про заклад. Крім того, формування бюджету на рік здійснюється не за кожною бюджетною установою (школою), а за загальним КФК 07201 «Загальноосвітні школи».
    Чи є в такому випадку школа бюджетною установою, для якої формується кошторис і штатний розпис? І чи є в такому випадку школа взагалі розпорядником нижчого рівня, адже розпорядник нижчого рівня має право за погодженням з головним розпорядником здійснювати фінансові операції самостійно через органи Казначейства?
  • Календар бухгалтера на березень 2016 року
Завантажуйте наш мобільний додаток ifactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд