№21

Бюджетна бухгалтерія, червень, 2017/№ 21 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України Постанова від 24.05.2017 р. № 353
  • Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. № 88* Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.95 р. за № 168/704
  • Підпорядкованість та фінансування терцентру Комунальна установа — районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) утворена згідно з розпорядженням районної державної адміністрації (РДА) від 12.11.96 р. Згідно з довідкою про включення до Єдиного державного реєстру форма власності установи — комунальна, а орган управління — РДА. Підпорядкований терцентр РДА, а фінансування отримує з районного бюджету. Згідно з постановою КМУ від 29.12.2009 р. № 1417 терцентр є бюджетною установою, Положення про територіальний центр та його структура затверджуються місцевим органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, який його утворив, а кошторис, штатний розпис терцентру затверджує керівник органу, що його утворив. Тобто орган управління терцентром — РДА, якій ми подаємо кошториси, штатні розписи тощо, а по суті фінансує терцентр районна рада. Чи правильно це та як узагалі має бути?
  • Нормативна грошова оцінка землі: за яким КЕКВ Який КЕКВ слід застосувати для проведення витрат на нормативну грошову оцінку землі для цілей обкладення податком на землю?
  • Благоустрій ставка Cтавок розташований у межах населеного пункту, користуються ним мешканці громади. Зараз водойма потребує виконання робіт з очищення (покращення санітарного стану). На жаль, ставок не перебуває у комунальній власності, у сільській раді відсутні будь-які документи на цей об’єкт. На зборах громади було прийнято рішення щодо необхідності проведення зазначених робіт, проте які документи потрібні для здійснення фінансування, ми не знаємо. Допоможіть, будь ласка, розібратися з цим питанням.
  • Залишкова вартість ОЗ дорівнює нулю: чи є підстави для переоцінки На балансі установи обліковується будівля, на яку нараховано знос у розмірі 100 %. Підкажіть, чи повинні ми якимось чином змінити вартість такої будівлі? Зокрема, чи необхідно зробити переоцінку такого об’єкта? Який алгоритм дій при цьому? Чи обов’язково для цього звертатися до експерта?
  • Стипендіальне та соціальне забезпечення студентів: відображаємо в обліку Просимо надати роз’яснення щодо застосування кореспонденції субрахунків при нарахуванні: — академічної та соціальної стипендії студентам; — академічної стипендії аспірантам та докторантам; — компенсації за харчування студентам-сиротам; — грошової допомоги при працевлаштуванні сиротам; — грошової компенсації при придбанні одягу, взуття, м’якого інвентарю і обладнання при працевлаштуванні сиротам; — матеріальної допомоги, допомоги для придбання навчальної літератури студентам-сиротам.
  • Кому індексувати зарплату в червні 2017 року Нагадаємо, що з 01.12.2015 р. за оновленими правилами індексації тільки в місяці підвищення посадових окладів працівників необхідно провести порівняльні розрахунки і визначити право працівника на подальшу індексацію.
  • Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування: вводимо до штату ради та визначаємо оклад Селищна рада планує прийняти на роботу електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Але проблема в тому, що жоден додаток до наказу Мінпраці «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» від 02.10.96 р. № 77 не містить такої професії. У зв’язку з цим виникає запитання: чи можна прий няти на роботу до селищної ради працівника за професією «електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» і якщо так, то який посадовий оклад (тарифну ставку) йому встановити?
  • Доплата за ведення діловодства: чи можливо встановити секретарю ЗНЗ Чи має секретар загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ) право на встановлення доплати за ведення діловодства?
  • Коефіцієнти для коригування зарплати при виході у відпустку в червні 2017 року (оклади за ЄТС)
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі