№35

Бюджетна бухгалтерія, вересень, 2018/№ 35 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Щодо порядку призначення і виплати соціальної стипендії Лист від 21.03.2018 р. № 1/11-3038
  • Щодо оплати праці працівників місцевої пожежної охорони Лист від 02.08.2018 р. № 1360/0/101-18
  • Військові збори: оплачуємо та обліковуємо Працівника бюджетної установи призвали на військові збори. Трапляється… Більше того, такі ситуації не рідкість. І головне правило, вочевидь, добре відоме усім: на період відсутності такого працівника за ним зберігаються місце роботи, посада і середня заробітна плата. А от порядок розрахунку середньої заробітної плати, нюанси оплатити періоду зборів та обліку таких операцій викликають запитання. Про це і не лише — у нашій статті.
  • Питання реконструкції орендованого майна Бюджетна установа, яка фінансується з держбюджету, орендує частину будівлі і бажає її реконструювати. Чи можливо це, адже будівля орендована та на балансі установи не перебуває? Якщо можна поліпшити такий об’єкт, то згідно з Інструкцією № 333 і НП(С)БО 121 «ОЗ» — це капітальні видатки, що повинні збільшувати вартість об’єкта. Але ж його на балансі немає. Як бути?
  • Капремонт з використанням матеріалів замовника Розроблено проектно-кошторисну документацію (ПКД) на капремонт актового залу на загальну вартість 1500 тис. грн. В цю вартість входить (і зазначається в ПКД) придбання матеріалів за рахунок замовника на суму 300 тис. грн. У казні сказали, що для того, аби все оформити за КЕКВ 3132 (а кошти виділили саме на цю статтю), підрядник, який буде виконувати роботи, повинен у пакеті документів, який буде нам надавати (договір, договірна ціна, локальний кошторис тощо), вказати повну вартість ПКД разом із сумою придбання матеріалів за рахунок замовника (тобто за наш рахунок), а у договорі розписати, що сума 1500 тис. грн. ділиться на виконані роботи — 1200 тис. грн. та придбання матеріалів за раху нок замовника — 300 тис. грн. Чи дійсно саме таким повинен бути порядок оформлення документації в таких випадках? Чи є ще якісь варіанти оформлення придбання цих матеріалів? В актах № КБ-2в та № КБ-3 теж буде вказуватись сума наших матеріалів?
  • Класний керівник захворів: чи можна його замінити? Вчителю школи під час тарифікації на початку 2018/2019 навчального року встановлено доплату за класне керівництво у розмірі 25 % тарифної ставки (посадового окладу). З 05.09.2018 р. він перебуває на лікарняному. Чи можна замінити класного керівника та виплачувати іншому вчителю доплату за класне керівництво?
  • Надбавка «за престижність»: чи можуть ОМС змінювати її розмір? Чи може зменшуватися розмір надбавки за престижність праці педпрацівникам на підставі рішення ОМС?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі