№28

Бухгалтер 911, липень, 2020/№28 Інші номери журналу ›
  • «Нульові» РК: відповідаємо на ваші запитання У цій статті розберемо популярні запитання, пов’язані з «нульовими» розрахунками коригуваннями (РК). Якщо постачальник склав РК на зміну коду УКТ ЗЕД — чи складати РК по всьому ланцюжку постачання? Чи будуть штрафи за несвоєчасну реєстрацію таких РК? Як нумерувати групи коригування? Чи складати РК до ПН, якщо контрагент змінив свою назву тощо.
  • Блокування ПН при придбаннях у неплатників ПДВ, відсутності виробничих приміщень У статті розглянемо декілька питань, які стосуються блокування податкових накладних (ПН). Чи блокуватимуться ПН, якщо товар закуповувався в неплатників ПДВ, і яка ймовірність такого блокування? Якщо у виробника немає виробничих потужностей, чи означає це, що всі його ПН блокуватимуться?
  • Є запитання щодо працівників-«строковиків»? Відповідаємо! У нинішній нестабільній ситуації роботодавці нерідко укладають із працівниками строкові трудові договори. Відповімо на деякі запитання, пов’язані із застосуванням праці працівників-«строковиків».
  • Форма № 1ДФ: ваші запитання — наші відповіді З Податковим розрахунком за формою № 1ДФ роботодавці мають справу вже давно. Але запитання щодо його заповнення регулярно продовжують надходити до нашої редакції. Сьогодні ми підготували відповіді на деякі з них.
  • Липневе підвищення: змінився прожитковий мінімум З 1 липня 2020 р. відбувся черговий «стрибок» розміру прожиткового мінімуму. На що він вплине? Про це читайте далі.
  • Скани трудових книжок: уже відправляти? В уряді вже давно анонсували програму переходу до електрон­них трудових книжок. І деякі кроки в цьому напрямі вже зроблено*. Багато роботодавців у свою чергу також підготувалися до введення електронних трудових книжок. У зв’язку з цим у них запитання: чи потрібно скани відправляти до Пенсійного фонду (ПФ) і якщо потрібно, то як це зробити? А деякі дивляться на цю проблему з іншого боку. Їм приходять листи з ПФ із проханням відсканувати трудову книжку на конкретного працівника (майбутнього пенсіонера). Чи обов’язково виконувати вимогу ПФ? Зараз розберемося.
  • Індексуємо зарплату за липень 2020 року До вашої уваги «готові» коефіцієнти індексації і суми поточної індексації за липень.
  • РРО-новації: хвиля від 1 серпня З 1 серпня 2020 року наберуть чинності Закон № 1281 і Закон № 1292, якими підготовлено пор­цію новацій у сфері застосування РРО. Очікувалося, що ці зміни запрацюють з 1 квітня. Але Закон № 5333 переніс набрання чинності цими документами на серпень. Що ж на нас чекає з настанням серпня? Які з РРО-змін наберуть чинності, а які залишаться в режимі очікування? Про це далі й поговоримо.
  • «Прибуткова» декларація за півріччя: що врахувати? Позаду І півріччя цього непростого року, а це означає, що настала пора подання квартальної податкової звітності, в числі якої і декларація з податку на прибуток підприємств1. Значні нововведення в порядок оподаткування при цьому внесла неабияк запізніла податкова реформа — 2020, багато положень якої діють уже з 23 травня2. Як заповнити декларацію за півріччя, нічого не випустивши з уваги?
  • Помилка в єдиноподатковій декларації за І квартал: виправляємося ФОП-єдиноподатник групи 3 виявив помилку в декларації за І квартал 2020 року: занизив дохід і недоплатив податок (близько 1 тис. грн). Підкажіть, як правильно тепер виправитися? Знайдемо відповіді на всі запитання, що виникли у платника при цьому!
  • Здавання в оренду частини промислової будівлі: роз’яснення ДПСУ У минулому номері ми детально обговорили питання, пов’язані зі змінами, яких з 23 травня зазнав порядок звільнення від оподаткування податком на нерухомість будівель промисловості та складів*. Але якщо тоді залишалися деякі загадки, то роз’яснення податківців, що з’явилися, допоможуть розгадати і їх! Подробиці — у студію!
  • Якщо на підприємстві не було облікової політики На підприємстві змінився бухгалтер. Новий бухгалтер виявив, що немає і не було наказу про облікову політику (ОП). Підприємство — на єдиному податку групи 3. Як зараз затвердити і ввести в дію ОП?
  • Чи реєструвати потужності в орендованому кафе? Ситуація така: ФОП орендує частину приміщення під кафе. Чи потрібно йому реєструвати потужності? Чи це зобов’язаний зробити орендодавець? Розбираємося.
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд