(044) 581-10-10 Передзвоніть менi

Податки та бухгалтерський облік, жовтень, 2017/№ 86

  • Скаржимося на податкове повідомлення-рішення в адміністративному порядку Оскарження незаконних рішень контролюючих органів було і залишається темою № 1. Адже не помиляється той, хто нічого не робить. І податківці не виняток. А відбиватися доводиться нам, платникам податків. Благо, законодавство має в розпорядженні різні механізми, які дозволяють обстояти свої права. І, окрім дорогого судового розгляду, передбачає «бюджетний» варіант — оскарження рішень (у тому числі й податкових повідомлень-рішень) в адміністративному порядку. Наскільки може бути результативним подібний спосіб вирішення проблеми? Куди, коли і як подається скарга? Що вона повинна в собі містити тощо? Це і стане предметом нашого обговорення.
  •   «Найгуманніший…», або Оскарження рішень податківців у судовому порядку Звернення до суду — це важка артилерія в процесі захисту своїх прав. Така процедура потребує копіткої підготовки і грошових вливань. Цей спосіб вирішення проблем найчастіше дорогий, затяжний, але найефективніший. Якщо правильно вибудувати свою позицію і грамотно обґрунтувати її в залі суду — успіх гарантований. У цій статті розберемося з тим, яким чином потрібно звернутися по допомогу до Феміди, щоб отримати бажаний результат. Що, куди, як подаємо і в які строки?
  •   КСУ нам допоможе! Для простих громадян Конституційний Суд (КСУ) — це майже «міфічна істота», яка десь там зверху... спостерігає за тим, щоб нормативно-правові акти відповідали Основному Закону України. Але все тече, все міняється... КСУ тепер повинен стати доступнішим для «простих смертних». Чому? — запитаєте ви. Відповідь знайдете в цій статті.
  •   Оскаржуємо застосування адміністративних штрафів Бухгалтери і директори подібно до могутніх атлантів тримають на своїх, іноді тендітних, плечах тягар відповідальності. Але не завжди їх карають справедливо, застосовуючи адміністративні штрафи. Ми вирішили не залишатися осторонь і в окремому матеріалі розглянути особливості оскарження найбільш великих і поширених КпАПівських санкцій. Отже, почнемо.
  •   Оскаржуємо роз’яснення податківців Законодавство — штука складна. Про податкові норми краще промовчати. Тому роз’яснення фіскальних органів платникові потрібні як повітря. І «бонуси» від отримання індивідуальної податкової консультації (далі — ІПК) ще нікому не завадили. Але іноді складно погодитися з роз’ясненнями податківців. Ну, явно їх позиція не відповідає законодавчим реаліям. Проте, на жаль, дедалі частіше і частіше справа зовсім в іншому. Це або просте цитування нормативно-правових актів, або шедеври в стилі «звертайтеся в інший орган», «надайте нам додаткові документи» тощо. Не сумуйте, дорогі читачі! Вихід є! Який? Зараз розповімо.
  •   «Спочатку підкоряйся — потім оскаржуй»*. Чи навпаки? З процедурами оскарження все більш-менш зрозуміло. Упевнені, що попередні статті допомогли вам у них розібратися. Але пройти «кола пекла» — це тільки верхівка айсберга. Розібратися потрібно ще і з тим — виконувати незаконне, на нашу думку, рішення чи ні. Що робити спочатку — оскаржити, а потім виконувати, чи виконати, а потім уже оскаржити? Отже, поїхали.
  •   Ставки судового збору* (для оскарження рішень держорганів)
  •   Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
Перейти до номеру
  • № 87
  • № 85
  • № 84
  • № 83
  • № 82
  • № 81
  • № 80
  • № 79
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить

 Вхід в систему ×  Сесію завершено × Ви здійснили вхід на сайт з іншого браузера або комп'ютера. Щоб читати журнали, будь ласка, авторизуйтесь ще раз
Показати пароль  Забули пароль?
 Відновлення паролю × Введіть Ваш e-mail, і ми надішлемо Вам інформацію для відновлення пароля на поштову скриньку
 Реєстрація ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Пошта стане вашим логіном в системі. З її допомогою ви зможете увійти та відновити забутий пароль.

На пошту приходять системні повідомлення та інша корисна інформація.

Показати пароль 

Вкажіть пароль за допомогою якого ви зможете увійти в систему.

Натисніть кнопку "Показати пароль" , щоб побачити введені символи

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

 ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

Дякуємо за вашу заявку! Наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Телефони × (044) 581-10-10 (066) 87-010-10 (097) 78-010-10 Передзвоніть менi
Ви не авторизовані на сайті × Ця функція доступна тільки авторизованим користувачам. Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.