Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Бонуси за результатами продажів

Альошкіна Наталя, податковий експерт
Податки & бухоблік Вересень, 2021/№ 70
Друк
У сучасному маркетингу використовують різні важелі впливу на збільшення обсягів продажів. Зокрема, можна виділити два основних інструменти стимулювання продажів покупців: ретрознижки і мотиваційні виплати. Мета у них єдина — заохочення покупців залежно від умов реалізації, обсягів придбання, способів оплати тощо. У цій статті в короткій формі опишемо ключові аспекти таких операцій в обліку.

Умови для бонусів

Найчастіше мотиваційні виплати і ретрознижки широко використовуються в дистрибуційних* договорах. Такі виплати є винагородою за досягнення певних економічних показників дистриб’юторами.

* Це договір, за яким одна сторона (дистриб’ютор) у рамках ведення госпдіяльності зобов’язується здійснювати та організовувати просування і розповсюдження товару, а постачальник зобов’язується поставляти товар дистриб’ютору і забезпечувати йому привілейоване положення на конкретній території.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі