Теми статей
Обрати теми

ФОП продає з післяплатою через «Нову пошту»: коли дохід?

Хмелевський Ігор, податковий експерт
Лист ДПСУ від 24.02.2025 № 162/2/99-00-24-01-03-02

Останнім часом у мережі завірусилися ☺ листи, що є збіркою відповідей ДПСУ на запити Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики і Мінфіну. В них головне податкове відомство висловлює свою офіційну позицію щодо застосування окремих норм податкового законодавства. А з урахуванням того, що ці листи адресовані «нагору», можна припустити, що кожне слово в них зважене й перевірене на відповідність законодавству. І в найближчому майбутньому вся ця тріада (Комітет, Мінфін і ДПСУ) одностайно триматиметься на заявлених у листах позиціях.

Зараз коментуватимемо одне запитання з цього листа під номером 18. Бо відповідь на нього не лізе ні в які ворота — і ви, шановні читачі, маєте про це знати.

Ситуація. Вона доволі проста, тож давайте спробуємо розібратися з нею самостійно. ФОП відправляє товар «Новою поштою» 30.12.2024 та 31.12.2024. Вибиває фіскальні чеки покупцям із видом оплати «післяплата». Частину замовлень покупці ще не забрали. Частково кошти надходять на поточний рахунок 02.01.2025. В задачці питається:

за якою датою ФОП визначати дохід: за датою фіскального чека чи за датою зарахування коштів на поточний рахунок?

Оскільки система оподаткування, на якій перебуває ФОП, не вказана, дамо відповідь на це запитання для обох: загальної і спрощеної.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO Factor PRO Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі