Апгрейд Порядку № 100: аналізуємо зміни Ще влітку на сайті Мінекономіки з’явився проєкт змін до Порядку № 100 буквально «під ялиночку». У сьогоднішньому матеріалі поговоримо про те, що змінилося.
Графік відпусток — 2021: відповіді на актуальні запитання Наприкінці року за традицією кадровики складають документ, в якому планують майбутні відпустки працівників установи. Мова йде про графік відпусток. За якою формою його складають? Які види відпусток планують? Чи можна вносити зміни до цього документа? Про все це поговоримо у сьогоднішньому матеріалі.
STOP! Незахищені видатки та попередня оплата З минулого місяця органи Казначейства не здійснюють відкриття асигнувань у повному обсязі за видатками бюджету, які віднесені до незахищених. На жаль, у Державній скарбниці не вистачає коштів. Тішить хоча б те, що без перешкод здійснюються виплати захищених видатків, перелік яких наведено у ст. 55 БКУ: заробітної плати, пенсій, погашення боргів, соціальні виплати тощо.
Але цього було замало. Як грім серед ясного неба стала новина про заборону попередньої оплати за бюджетні кошти. Звісно, нелогічно, коли є дефіцит бюджету, мати на кінець бюджетного року дебіторську заборгованість та витрати майбутніх періодів. В умовах, коли до кінця бюджетного року залишилися лічені дні, ця заборона стала для бюджетних установ великою несподіванкою. Тепер доводиться в короткі строки вибудовувати нові умови співпраці з постачальниками товарів, виконавцями робіт та надавачами послуг. Давайте розглянемо ці ситуації детальніше.
Благодійна допомога & додаткові витрати: що в обліку Бюджетна установа отримала благодійну допомогу (бойлер). Вартість отриманого подарунка зазначена у супровідних документах та складає 5700 грн. Для його експлуатації необхідно додатково виконати роботи, пов’язані в монтажем зазначеного об’єкта. Чи правильно у такому разі отриманий подарунок спочатку віднести на рахунок 13, а вже потім увести в експлуатацію та зарахувати на субрахунок 1113?
Договір та тендерна документація: «гарячі» точки дотику Замовник — бюджетна установа проводив закупівлю послуг із поточного ремонту. На етапі підписання договору замовник виявив помилку в додатках до договору (а саме в кошторисній документації), наданих переможцем закупівлі. Але переможець не відкоригував помилку, та, відповідно, договір не був підписаний у встановлений 20-денний строк.
Які мають бути подальші законні дії замовника? Чи може уповноважена особа замовника у такому разі прийняти протокольне рішення щодо продовження строку укладення договору. Чи буде суттєвим порушенням те, що в підписаному договорі кінцевий термін надання послуг не відповідає строку, зазначеному в тендерній документації? Тобто в тендерній документації кінцевий термін надання послуг зазначено 10 грудня 2020 року, а в договорі — 25 грудня 2020 року?