Теми статей
Обрати теми

Календар тижня

Децюра Сергій

30 ВЕРЕСНЯ (ВІВТОРОК)

Закінчується строк сплати:

  • авансового внеску з податку на прибуток підприємств за вересень 2014 року;

  • ПДВ за серпень 2014 року (частину липня та серпень — для зареєстрованих у липні) платниками-«місячниками»;

  • акцизного податку за серпень 2014 року;

  • земельного податку за серпень 2014 року;

  • орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за серпень 2014 року;

  • фіксованого сільгоспподатку за серпень 2014 року;

  • ПДФО з нарахованого, але не виплаченого доходу за серпень 2014 року;

  • військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за серпень 2014 року (див. також «БТ», 2014, № 32, с. 14 і 25; № 33, с. 20 і с. 27; № 34, с. 44, 45; № 35, с. 46; № 36, с. 28; № 37, с. 46);

  • збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за серпень 2014 року;

  • збору за користування радіочастотним ресурсом України за серпень 2014 року.

Закінчується строк подання:

  • звіту про контрольовані операції за 2013 рік (у ньому відображають операції за період з 01.09.13 р. по 31.12.13 р.) («БТ», 2014, № 13, с. 39; № 22, с. 4; № 28, с. 6).

2 ЖОВТНЯ (ЧЕТВЕР)

Закінчується строк подання:

  • звіту про товарооборот (ф. № 1-торг, місячна) за вересень 2014 року;

  • звіту про продаж світлих нафтопродуктів і газу (ф. № 1-торг (нафтопродукти)) за вересень 2014 року (у тому числі ФОП);

  • звіту про залишки та використання енергетичних матеріалів і продуктів переробки нафти (ф. № 4-мтп, місячна) за вересень 2014 року.

3 ЖОВТНЯ (П’ЯТНИЦЯ)

Закінчується строк подання:

  • звіту про обсяг оптового товарообороту (ф. № 1-опт, місячна) за вересень 2014 року;

  • термінового звіту про виробництво промислової продукції (товарів, послуг) за видами (ф. № 1-П, місячна) за вересень 2014 року юридичними особами та ФОП, які займаються промисловими видами діяльності;

  • декларації про наявні обсяги цукру станом на 1 жовтня 2014 року;

  • звіту про перевезення вантажів та пасажирів автотранспортом (ф. № 51-авто, місячна) за січень — вересень 2014 року юридичними особами, основним або одним із видів економічної діяльності яких є вантажні та/або пасажирські автоперевезення;

  • звіту про використання води (ф. № 2-ТП (водгосп), квартальна) за III квартал 2014 року.

 

 

Календарні нотатки

Сьогодні скажемо кілька слів щодо подання декларації про наявні обсяги цукру.

Подають таку декларацію суб’єкти господарвання, які виробляють цукор та зберігають його для подальшої реалізації, здійснюють оптову чи роздрібну торгівлю цукром (ст. 31 Закону України «Про державне регулювання виробництва та реалізації цукру» від 17.06.99 р. № 758-XIV, далі — Закон № 758-XIV).

Якщо ж цукор зберігається для власних потреб, то подавати декларацію суб’єкту не потрібно. Пов’язане це з тим, що головним фактором, який змушує подати декларацію, є зберігання цукру для реалізації.

Вищеперелічені суб’єкти складають цю декларацію у двох примірниках. При цьому один із них вони мають подавати щомісяця до 5 числа територіальним органам Держсільгоспінспекції за місцем зберігання цук­ру , а другий — протягом трьох років зберігають на підприємстві.

За неподання або несвоєчасне подання цієї декларації чи зазначення в ній неповних або недостовірних даних вас можуть покарати «гривнею» — накласти штраф у розмірі від 10 до 200 нмдг (від 170 до 3400 грн. — п. 3 ст. 9 Закону № 758-XIV). Тому радимо подати цю декларацію і спати спокійно.

Увага! Нещодавно Держсільгоспінспекцію було ліквідовано (див. с. 11 номера). Хто є правонаступником у цій частині — зрозуміти важко. Тож з’ясовуємо питання «на місці» . А крапку має поставити Кабмін.

Сергій ДЕЦЮРА

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі