№101

Податки та бухгалтерський облік, грудень, 2015/№ 101 Інші номери журналу ›
  • Що таке інтернет-магазин Безперечно лінь — двигун прогресу! І заразом невичерпне джерело творчості. Людина завжди мріяла про цілковите неробство, і природжена її лінь сприяла багатьом творчим осяянням. Так, казкові килим-самоліт і чоботи-скороходи в реальності трансформувалися в повітряні та наземні транспортні засоби. А мрія про скатертину-самобранку втілилася в життя завдяки інтернет-магазинам. Тричі ляснеш у долоні (точніше, тричі клацнеш мишкою) — і сучасний інтернет-магазин не тільки накриє вам стіл, але і взує, одягне, облаштує дім. І про духовну їжу теж потурбується... Вступну статтю тематичного номера присвятимо першому знайомству з цим сучасним дивом.
  • Інтернет-торгівля і РРО: гібрид бульдога з носорогом Парадокс вітчизняної законотворчості: доки е-комерція існувала, скажімо так, поза правовим полем, проблем із РРО в неї не було жодних. Але одного (не)чудового дня податківці вирішили схрестити їх разом. І, як завжди, зробили це нашвидкуруч. Хоча услід за цим з’явився профільний «е-комерційний» закон*, ані його норми, ані норми РРОшного законодавства з «віртуальними» операціями в Інтернеті не в’яжуться. Сьогоднішня стаття — огляд проблем, створених на рівному місці горе-мічурінцями з ДФСУ.
  • Електронні гроші Електронні гроші грають важливу роль у розвитку інтернет-торгівлі. Багато в чому розрахунок електронними грошима зручніший для покупця, тому прийняття їх в оплату може значно збільшити кількість продажів інтернет-магазину. Але чому ж тоді далеко не всі інтернет-магазини використовують цей інструмент приваблення покупця? Проблема в тому, що електронні гроші, що користуються популярністю, — поза законом. А «узаконені» електронні гроші, на жаль, не користуються популярністю. Сьогодні поговоримо і про ті, і про інші.
  • Створюємо сайт для інтернет-магазину і... обліковуємо витрати Будь-який інтернет-магазин за визначенням не може обійтися без своєї специфічної «вітрини» — веб-сайта. Саме на сайті потенційні покупці дізнаються про наявні в магазині товари, а подекуди — також оформлюють замовлення на їх придбання. Тому значення веб-сайта для нормального функціонування інтернет-магазину важко переоцінити. Але створення сайта в будь-який спосіб (розробка, купівля, оренда тощо) потребує витрат. Як їх обліковувати? У цій статті шукаємо відповідь на це запитання!
  • Сайт для інтернет-магазину: утримання та просування Створити сайт для інтернет-магазину — це тільки півділа. Від сайта, що не має постійного підключення до Інтернету, а також своєї індивідуальної адреси в ньому, — мало користі. Такий сайт можна порівняти з магазином на невідомому незаселеному острові. Для того щоб про такий магазин хтось дізнався, необхідно визначити його координати, за цими координатами організувати курсування корабля або рейс літака, переконати потенційних покупців, що саме там, у магазині на незаселеному острові, чекає їх те, про що вони давно мріяли. Завдання непросте, правда? Подібне завдання стоїть і перед інтернет-магазином, що тільки-но створив свій сайт...
  • Облік торгівлі на відстані Ми вже розібралися, що відмінною рисою торгівлі, яка здійснюється через Інтернет, є те, що вибір та замовлення товару не збігаються в часі з переданням раніше обраного товару покупцю. Більше того, передання товару далеко не завжди здійснюється співробітником інтернет-магазину. Такі особливості, безумовно, впливають на облік. Про нюанси обліку торгівлі на відстані, а також труднощі, з якими може зіткнутися бухгалтер на практиці, і піде мова в цій статті.
  • Продаж інтернет-магазину Як казав дядя Федір*: «Щоб продати що-небудь непотрібне, треба спочатку купити що-небудь непотрібне.» Ну, або, як варіант, можна ще це «що-небудь» створити самостійно. У випадку з інтернет-магазином найголовніше — розібратися, що являє собою це «що-небудь», яким ми володіємо і яке вирішили продати.
  • Реклама на сайті інтернет-магазину Основною метою торгуючого інтернет-магазину є, звичайно ж, збільшення обсягу продажів. Обсяг продажів залежить від багатьох факторів: конкурентоспроможності цін, асортименту пропонованих товарів/послуг, швидкості виконання замовлення покупця, якості обслуговування... Але важливу роль грає і «просунутість» сайта, тому інтернет-торговці несуть істотні витрати на його просування (про облік таких витрат див. статтю на с. 28). Водночас, якщо сайт «просунутий», упізнаваний і його відвідує велика кількість користувачів, додатковим джерелом доходу інтернет-магазину може стати діяльність з розміщення реклами.
  • Персональні дані в інтернет-комерції Кожен інтернет-магазин обробляє персональні дані покупців, але питається: чи кожен знає про свої обов’язки у сфері їх захисту? Зітремо з цього питання наліт риторики.
  • Перелік основних документів тематичного номера
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі