№82

Податки & бухоблік, жовтень, 2021/№ 82 Інші номери журналу ›
  • Річна інвентаризація: організаційні нюанси Щороку восени кожне підприємство береться до проведення річної інвентаризації. І хоча вона відбувається з року в рік, запитання все одно виникають. Тому щоб цього разу під час річної інвентаризації у підприємств не виникало труднощів, сьогодні поговоримо про основні правила її проведення. І розпочнемо з організаційних питань.
  • Проведення окремих видів інвентаризації У попередній статті ми говорили про те, як організувати проведення річної інвентаризації на підприємстві. Наступним кроком є власне процедура проведення річної інвентаризації окремих активів. Тому далі поговоримо про те, на що слід звернути увагу при проведенні інвентаризації окремих активів і зобов’язань.
  • Користь інвентаризації Проведення інвентаризації та її задокументований результат можуть принести й непряму користь. Наприклад, допомогти відстояти свою правоту в спорі як із контрагентами, так і з контролюючими органами, чи стати вагомим аргументом при вирішенні розблокувальних ПДВ-питань. Виділимо деякі випадки.
  • Відповідальність за інвентаризацію Тепер розглянемо, що може загрожувати підприємству або його посадовим особам за непроведення обов’язкової інвентаризації або проведення з тими чи іншими порушеннями.
  • Інвентаризація на вимогу податкової Доволі часто чуємо від платників податків, що податківці вимагають від них проведення інвентаризації. Такі вимоги викликають багато запитань у платників податку. А саме цікавить: чи слід узагалі дотримуватися таких вимог фіскалів, що буде, коли ухилитися від їх вимог, і як проводити таку інвентаризацію? Відповіді на ці та інші запитання шукайте далі.
  • Інвентаризація та ФОП: бути чи не бути? Чи потрібно фізичним особам — підприємцям проводити інвентаризацію?
  • Нестачі в межах норм Виявлені під час інвентаризації нестачі ТМЦ можуть мати звичайну природу, не залежну від людського чинника. Такі нестачі зазвичай є нормальними — що відбуваються у межах господарської діяльності, якщо вписуються у встановлені норми. Давайте розберемося, як ідентифікувати втрати в межах норм і правильно списати їх в обліку.
  • Облік наднормативних нестач У попередній статті ми з’ясували, що списати як нормативні можна тільки природні втрати ТМЦ у межах установлених норм природного убутку. А ось усі інші втрати ТМЦ, виявлені в ході інвентаризації, для обліку класифікують як наднормативні. Та й облік нестач ОЗ має свої особливості.
  • Облік лишків після інвентаризації У результаті інвентаризації на підприємстві можуть виникнути лишки певних активів. Про те, як суб’єкту господарювання, який виявив після інвентаризації зайві активи, відобразити таку операцію в обліку й оподаткувати, поговоримо далі.
  • Перелік основних документів
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі