№48

Бюджетна бухгалтерія, грудень, 2017/№ 48 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Розпорядник передає бюджетні кошти одержувачу: як показати в обліку Селищна рада є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету. У листопаді 2017 року ми перерахували кошти комунальному підприємству за КЕКВ 3210. Для нас це підприємство є отримувачем бюджетних коштів. Як ми повинні правильно відобразити такі операції в бухгалтерському обліку?
  • Перевищені ліміти електроенергії: що за це буде? За умовами договору з електропостачальником ми маємо сплачувати подвійну оплату за електроенергію у випадках, коли перевищуємо ліміт її споживання. Чи дійсно ми маємо за це платити? Як нам правильно провести таку оплату?
  • Придбання авто: обмеження Яка гранична сума витрат на придбання легкового автомобіля для потреб закладу за умови, що заклад фінансується з обласного бюджету, але при цьому на придбання легкового автомобіля будуть використані кошти спеціального фонду? Чи можливо придбати легковий автомобіль, який був у використанні, у фізичної особи та як при цьому провести процедуру закупівлі, якщо вартість легкового автомобіля дорівнює 115 тис. грн.?
  • Підвищення стипендій у листопаді-2017: визначаємо право на індексацію З 1 листопада 2017 року підвищено розміри академічних та соціальних стипендій студентам вишів та учням профтехзакладів. Не варто забувати, що стипендії є об’єктом індексації. У сьогоднішній статті ми розглянемо особливості індексації цього виду доходу з урахуванням останнього підвищення.
  • Питання функціонування Департамену надання адміністративних послуг міської ради До структури апарату виконавчого комітету міської ради пропонується ввести структурний підрозділ «Департамент надання адміністративних послуг міської ради», без створення юридичної особи, у складі якого будуть функціонувати 4 відділи. Оклад директору Департаменту пропонується встановити згідно з додатком 50 до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268.
    1. Чи можливо створювати такий підрозділ без створення окремої юридичної особи?
    2. Чи може оклад директора Департаменту у структурі апарату виконавчого комітету міської ради (додаток 50) бути більшим, ніж оклад начальника самостійного управління міської ради (додаток 51)?
    3. Що взагалі розуміється під назвою посади «директор Департаменту міської (міста обласного і республіканського в Автономній Республіці Крим значення) ради» згідно з додатком 50 до постанови № 268?
    4. Чи обов’язково у структурі виконавчого комітету має бути Центр надання адміністративних послуг? Чи це може бути відділ апарату виконавчого комітету з надання адміністративних послуг?
  • Деякі питання оплати праці в органах місцевого самоврядування ОТГ 29 жовтня відбулася чергова хвиля перших виборів в об’єднаних територіальних громадах і у зв’язку з цим до редакції надходять численні запитання від читачів щодо особливостей оплати праці деяких працівників органів місцевого самоврядування. Цього разу надамо відповіді на найпоширеніші з них.
  • Календар бухгалтера на січень 2018 року
  • Перелік матеріалів, опублікованих у газеті «Бюджетна бухгалтерія» за 2017 рік
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно