№25

Бухгалтер 911, червень, 2019/№25 Інші номери журналу ›
  • Суд визнав недійсними окремі положення Порядку блокування ПН: чи є світло в кінці тунелю? Для платників ПДВ є важлива новина, що стосується блокування податкових накладних (ПН) і розрахунків коригування (РК). Окружний адміністративний суд м. Києва визнав недійсними окремі положення «блокувального» Порядку № 117*. Що фактично означає це рішення суду і на що можна сподіватися платникам ПДВ найближчим часом — обговоримо в статті.
  • Розбираємо судові рішення: водій і продавець на ЦПД, директор без зарплати Два судові рішення і три цікаві висновки. Перше — стосується ситуації, коли суд визнав правомірність укладення ЦПД з особою, яка виконує, по суті, функції продавця (але з нюансами), друге — схожа ситуація, але вже з водієм. А третій висновок стосується випадку, коли засновник виконує функції директора без зарплати. Суд вирішив, що так можна. Детальніше про те, що корисного можна винести з рішень суду, а на які висновки сподіватися не варто, розповімо далі.
  • Беремо поворотну фіндопомогу через картку «ключ до рахунку» VS касова дисципліна Ситуація. Директор отримав поворотну фіндопомогу, знявши гроші в банкоматі з поточного рахунку підприємства через картку «ключ до рахунку». Сума — більше 50000 грн. Чи є в цьому порушення? Як правильно провести цю касову операцію?
  • Оновлення в порядку розрахунку нормативу осіб з інвалідністю У минулому номері ми розібрали «перевірочну» частину змін до постанови № 70*. Тепер прийшла черга іншого Порядку, викладеного цією постановою в новій редакції, — Порядку зарахування кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю до виконання нормативу таких робочих місць, визначеного статтею 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні». Розберемося в подробицях!
  • НБУ говорить «ні» обов’язковому продажу інвалютних надходжень! Чудова новина порадувала громадськість: з 20.06.2019 р. набрала чинності постанова № 78, завдяки якій скасовано обов’язковий продаж частини інвалютних надходжень. Давайте ж смакувати цю нову сходинку валютної лібералізації!
  • Надомна праця: табель обліку Трудові відносини, що складаються між надомником і його роботодавцем, повинні регулюватися загальними нормами трудового законодавства, але з урахуванням певних особливостей*. Але як бути з обліком робочого часу надомника? Вести чи не вести на нього Табель обліку робочого часу? Відповідь на це запитання спробувало надати Мінсоцполітики, а ми його прокоментуємо.
  • Надомна робота: як організувати працю працівника вдома Може бути безліч причин, чому працівник і роботодавець дійшли до обопільної згоди і зробили вибір на користь віддаленої роботи (поза офісом). Якщо в працівника є таке бажання, а роботодавець не проти і є технічні можливості для цього, то чому б і ні? А наше завдання — прояснити деякі організаційні моменти роботи поза офісом. Які тут можуть бути нюанси? Що потрібно врахувати? Давайте розбиратися.
  • Оскаржуємо в суді блокування ПН: які позовні вимоги заявляти? Незважаючи на низку судових рішень, у яких суди зобов’язують ДФСУ відкликати лист з критеріями ризиковості і визнають протиправними окремі положення Порядку № 117*, поки що приводів для оптимізму замало**. Швидше за все, блокування податкових накладних (ПН) усе одно не скасують. А отже, платникам у разі блокування ПН, як і раніше, доведеться вдаватися до такого дієвого механізму захисту своїх прав, як судове оскарження. У цій статті зосередимо увагу на тому, які вимоги потрібно заявляти в позові, оскаржуючи незаконне блокування ПН.
  • Дооцінка ТМЦ без уцінки: чи допустима? На балансі підприємства зі старих часів висять ТМЦ за цінами до 2014 року. На сьогодні вони коштують значно дорожче. Чи можна зробити дооцінку таких ТМЦ? Чи не буде заниження активів, якщо вони так і числитимуться за старою ціною?
  • Довільна відомість на виплату готівки Підприємство застосовує видозмінені форми розрахунково-платіжної відомості та відомості на виплату готівки. Чи можуть за це оштрафувати?
  • Норми ПММ на особливу техніку У своїй господарській діяльності підприємства використовують різноманітні машини та обладнання, наприклад бензопили, трактори, газонокосарки тощо. Для роботи таких агрегатів потрібні паливно-мастильні матеріали (далі — ПММ). На які норми слід орієнтуватися при списанні палива на роботу вищезгаданих агрегатів і чи можна їх установити самостійно?
  • Календар бухгалтера
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі