Чим запам’ятався грудень

Оплачуємо роботу у відрядженні

Одна з трудових гарантій для працівників увідрядженні полягає в тому, що розмір оплати праці відрядженого не може бути нижче його середнього заробітку. Водночас правильність оплати днів відрядження безпосередньо залежить від правильного розрахунку двох показників: середньоденної зарплати та денного заробітку працівника.

Як правило, розрахунок денного заробітку не викликає запитань у бухгалтерів, чого не скажеш про розрахунок середньоденної зарплати. Визначати її для оплати періоду відрядження вас навчить ця стаття. З неї ви дізнаєтеся, що є розрахунковим періодом для «відрядної» середньоденної зарплати, а також які виплати та в якому розмірі можна включати до її розрахунку. А щоб усе стало максимально зрозуміло, стаття наповнена практичними прикладами. Тепер уже точно не помилитеся!

Л. Ушакова, «Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 96, с. 11

Здоров’я працівника

Упевнені, цей тематичний номер стане в нагоді всім роботодавцям. Бо всі вони мають піклуватися про здоров’я своїх працівників. Адже здоров’я працівника — це запорука злагодженої роботи всього підприємства.

Але хворобу часто легше попередити, ніж лікувати. З цією метою певні категорії працівників зобов’язані проходити трудові та профілактичні медогляди. Хто саме і в якому порядку? З якою періодичністю та за чий рахунок? Які трудові гарантії належать таким працівникам і як роботодавцю врахувати свої інтереси? Відповіді на ці запитання — у перших двох статтях номера.

Решта оповідають про нюанси вакцинації працівників підприємства, їх добровільне медичне страхування, порядок переведення на легшу роботу за станом здоров’я і заміну хворого працівника, а також багато іншого.

Читайте і пам’ятайте, що здоров’я не купиш ні за які гроші!

«Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 97

Найменування товару: буква в букву

«Як ви човен назвете, так він і попливе!» Безумовно, капітан Врунгель знався на морській справі. А ви, сухопутні капітани бухгалтерського обліку, знаєте, як правильно назвати товар при його оприбутковуванні? І, до речі кажучи, при продажу теж... І на які рифи ви можете наскочити в разі помилки?

Якщо не впевнені у своїх лоцманських навиках — швидше беріться за читання цієї статті! У ній проаналізовано ризики неправильного заповнення номенклатури товару перш за все в податкових накладних і чеках РРО, а також надано рекомендації, як вийти при цьому сухим із води. Одним словом, сім футів під кілем вам забезпечено.

О. Голенко, «Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 98, с. 12

Змінюємо систему оподаткування

«Туди, сюди, назад...» — часто такі зворотно-поступальні рухи доводиться здійснювати суб’єктам господарювання у пошуках своєї вигоди. Ідеться про переходи із загальної на спрощену систему оподаткування та навпаки. Полегшити такі переходи вам допоможе цей тематичний номер.

Яким податкам скажемо ми «good bye», переходячи на спрощенку? Якщо при цьому відмовилися й від сплати ПДВ, то які вас чекають ПДВ-наслідки в перехідних операціях? А як бути зі старою договірною ціною з ПДВ у нових безПДВшних умовах? Це тільки мала дещиця гостросюжетних статей номера. У решті статей — нюанси зворотного переходу зі спрощеної системи на загальну. Тепер ви підковані на обидві ноги! ☺

«Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 99

Як уникнути штрафів підприємству із зони АТО

Чи мають право платники, розташовані на території проведення антитерористичної операції, не подавати податкову звітність і не сплачувати податки, збори та інші обов’язкові платежі? Чи будуть застосовані до них штрафні санкції за неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності? А за несплату (несвоєчасну сплату) податкових зобов’язань? Покрокова інструкція, як уникнути штрафів у таких обставинах, — у першій статті.

Друга буде корисна для тих, хто орендує держкомземлю в зоні АТО. Напевно вас точать питання, сплачувати/не сплачувати за неї, звітувати/не звітувати? Заспокойтеся — відповіді уже чекають на вас.

Т. Войтенко,
 «Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 100, с. 5
;
 І. Хмелевський,
 «Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 100, с. 27

Річна фінансова звітність

Услід за «інвентаризаційним» спецвипуском зустрічайте спецвипуск «фінансовозвітний»! Обидві ці процедури завершують кожен бухгалтерський рік — і тепер у вас є ґрунтовна шпаргалка щодо кожної з них.

Хто зобов’язаний подавати фінансову звітність? Якими нормативними документами регламентовано її складання? У які строки, за якими формами, в якому складі та кому з респондентів слід надавати річну фінзвітність? У чому особливості фінзвітності суб’єктів малого підприємництва? Відповіді на ці запитання, а також порядок заповнення рядок за рядком всіх звітних форм шукайте в останньому спецвипуску за 2014 рік.

«Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 101

 

Чи настане РРО-революція у 2015 році?

З 1 січня 2015 року суб’єкти господарювання, які використовують РРО, мають подавати податківцям ту чи іншу інформацію про обсяг розрахункових операцій. Яку саме — залежить від типу таких апаратів. Але у більшості випадків ідеться про подання електронних копій кожного касового чеку.

Як торговцям підготуватися до того, щоб почати 2015 рік гладесенько-рівнесенько, розповідає ця стаття.

І. Хмелевський, «Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 102, с. 19

1 січня 2015 року: до і після

Традиційно останній тематичний номер року присвячено спогадам про минуле і прогнозу на майбутнє. Чим запам’ятався 2014 рік у сфері права, оподаткування, справляння ЄСВ, бухобліку тощо? Про це — перша стаття.

Автори другої статті настільки впевнені у своїх прогнозах на 2015 рік, що і до бабці ходити не треба! ☺ Ну що ж, поживемо — побачимо...

«Податки та бухгалтерський облік»,
2014, № 103

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі