№35

Податки & бухоблік, квітень, 2020/№ 35 Інші номери журналу ›
  • Виїжджаємо з орендованого приміщення Через пандемію-2020 багатьом госпсуб’єктам доводиться максимально скорочувати свої витрати. Але ми не залишимо вас наодинці з проблемами! Цей тематичний номер присвячений тому, як оформити все якнайкраще. Поговоримо і про виведення виробничих потужностей, і про працівників, і про виробничі витрати. Але почнемо ми з оренди приміщень. Звісно, орендодавець може піти на поступки*. Але якщо цього не відбулося? Як розірвати договір оренди? Що при цьому потрібно пам’ятати? Надамо практичні поради в цій статті.
  • З’їжджаємо з орендованого приміщення без компенсації поліпшень У зв’язку з карантином чимало орендарів припинили дію своїх договорів оренди і покинули орендовані приміщення, в яких вже встигли зробити капітальний ремонт чи здійснити поліпшення. Що відображається в обліку орендаря, коли він покидає орендоване приміщення і залишає орендодавцю як подарунок здійснені поліпшення його приміщення? Давайте поговоримо про це!
  • З’їжджаємо з орендованого приміщення з компенсацією поліпшень У статті на с. 4 ми говорили про ситуацію, коли орендар безоплатно передає поліпшення орендодавцю. Давайте подивимося, що буде тоді, коли орендар передає ці поліпшення і взамін отримує від орендодавця компенсацію!
  • Виведення з експлуатації і ф. № 20-ОПП Карантин — той час, коли чимало підприємств виводять свої виробничі потужності з експлуатації. Це означає зміну стану тих об’єктів оподаткування, облік яких платник зобов’язаний вести. Яким чином відображати таку зміну стану? Давайте подивимося!
  • Скорочення чисельності та штату Стаття 40 КЗпП надає право роботодавцю за наявності законних підстав розірвати трудовий договір з працівником (як строковий, так і безстроковий). Однією з таких підстав є зміни в організації виробництва та праці, у тому числі скорочення чисельності або штату працівників. Залишимо осторонь емоційний бік цього питання. Розглянемо з точки зору виконавця, який порядок дій повинно дотримати підприємство (ФОП), яке скорочує чисельність або штат, щоб звільнення працівників у зв’язку з таким скороченням було в межах закону.
  • Установлюємо неповний робочий час У звичайних ситуаціях рішення про перехід на неповний робочий час зазвичай приймаються індивідуально і не носять колективно-масового характеру. Проте останнім часом урізування робочого часу дедалі більше набирає оберти. Як оформити документальне встановлення неповного робочого часу, щоб не були порушені вимоги чинного законодавства? Зараз розповімо.
  • Прощення заборгованості У зв’язку з прийнятими антивірусними заходами зупинено або обмежено роботу багатьох підприємств, а отже, суб’єкти господарювання не можуть виконувати прийняті на себе зобов’язання. Як наслідок, кредитори часто йдуть назустріч боржникам і переглядають умови договору або зовсім прощають борг за ним. Зазвичай багатьох цікавить питання обліку таких операцій. Про це й поговоримо.
  • Часткове безробіття. Отримайте допомогу Масове зупинення і скорочення діяльності підприємств в умовах карантину — головний біль нашої держави. Хоч-не-хоч, а підтримувати бізнес доводиться. Потрібно мінімізувати ризики у сфері зайнятості населення. Саме тому наші законодавці придумують різні пряники для роботодавців, підштовхуючи їх усіма способами зберігати за своїми працівниками робочі місця. Один з них — виплата допомоги по частковому безробіттю. Вас цікавить така підтримка? Тоді ласкаво просимо до нашого куреня!
  • Вимушений простій і облік ЗВВ Через нинішню пандемію багато підприємств скоротили обсяги виробництва товарів (робіт, послуг), а хтось і зовсім вимушений повністю зупинити свою діяльність. Але навіть під час простою бізнес продовжує нести певні витрати. Зокрема, в цій статті ми розглянемо питання відображення загальновиробничих витрат підприємством у період припинення діяльності. Що робити з цими витратами? Як їх відображати в обліку?
  • Скорочення обсягів виробництва: маніпуляції із ЗВВ У попередній статті ми говорили про простій, тобто про тимчасове повне зупинення робіт. Проте багато підприємств продовжують свою діяльність, але у зв’язку із ситуацією у світі вимушені істотно скоротити обсяги виробництва. Дуже сподіваємося, що незабаром карантин закінчиться і життя знову повернеться до свого нормального ритму. Ну а поки що давайте розглянемо питання оптимізації обліку загальновиробничих витрат (ЗВВ) у нинішніх реаліях.
  • Календар бухгалтера на травень 2020 року
  • Перелік основних документів, які використовуються в тематичному номері
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд