Офіс у квартирі директора або засновника: як оформити? Зараз офіс юрособи може бути фактично де завгодно. Навіть удома в її директора або учасника / власника*. Однак чи підлаштоване законодавство під ці реалії? У цьому тематичному номері розглянемо основні нюанси цього питання. Поговоримо і про форму № 20-ОПП, і про РРО, і про податкові аспекти закупівлі оргтехніки, столів, стільців тощо. Зачепимо й роботу ФОП на дому. Але розпочнемо ми з базового запитання: чи можна з юридичної точки зору робити офіс на дому? Якщо можна, то як це оформити та що врахувати?
Подаємо ф. № 20-ОПП на квартиру директора / засновника Як оформити офіс підприємства на квартирі директора / засновника, причому не з метою отримати так звану юридичну адресу, а з наміром вести бізнес із дому, ви вже знаєте*. У цій статті розповімо про нюанси заповнення ф. № 20-ОПП на таку квартиру.
Втрата пільги з нерухомого податку, якщо квартира використовується як офіс Свого часу підприємство подало ф. № 20-ОПП щодо квартири директора, де воно зареєстровано. Однак на той час діяльність підприємства відбувалася в орендованому офісі. Із початком збройної агресії від його оренди відмовилися, усі працівники працюють дистанційно, в тому числі й директор, який керує з дому. Чи означає це, що тепер директор як власник квартири, що фактично стала офісом, втратить щодо неї пільгу з податку на нерухоме майно? Чи можна цьому якось запобігти?
Офісні придбання в квартиру директора / засновника: ПДВ, бухоблік, прибуток Під час війни деякі підприємства вимушені розміщувати свої офіси у квартирі директора чи засновника. Туди вони придбавають різне офісне майно та приладдя (офісні меблі, побутову техніку, ноутбуки, принтери тощо). Які податкові наслідки чекають на підприємство щодо офісного майна, яке «заїхало» у квартиру директора / засновника? А якщо підприємство сплачує комуналку та зробило ремонт в офіс-квартирі? Давайте докладно з цим розберемося.
Офіс у квартирі директора / засновника: коли виникає дохід фізособи? Підприємство облаштовує офіс у квартирі директора чи засновника підприємства. І тому робить ремонт, купує обладнання, що необхідне для роботи, оплачує комунальні послуги, використані для потреб підприємства. Чи не виникає тут оподатковуваний дохід у власника приміщення? Давайте розбиратися.
Якщо офіс удома в директора або засновника, то податківці не перевірять? Невже фіскали можуть увірватися додому до директора або учасника / власника підприємства*? Влучне запитання, якщо йдеться про ситуацію, коли офіс юрособи — квартира або житловий будинок останніх. Тож у цьому матеріалі розбиратимемося з цим запитанням. Також з’ясуємо, чи є у податківців інші варіанти в контексті перевірок у такому разі.
Робота дистанційників Спочатку пандемія, потім воєнні дії призвели до росту популярності дистанційної роботи. Давайте поговоримо про цю форму організації праці. Хто може стати дистанційником? Де він може виконувати свою роботу? Чи потрібно забезпечувати таких працівників засобами праці? Який режим роботи для них установлюється? Чи можна направити дистанційника у відрядження? Про це й не тільки читайте далі.
Сплата зарплатних податків, якщо працівник працює вдома Наразі віддаленою роботою нікого не здивуєш. Багато хто воліє працювати безпосередньо з дому. Причому часто буває так, що місцезнаходження роботодавця та місце проживання працівника, де він виконує свою роботу, знаходяться в різних населених пунктах. Куди в цьому випадку слід перераховувати ПДФО, ВЗ та ЄСВ із зарплати такого працівника? Дізнатися відповідь на це запитання ви зможете з нашої статті.
РРО/ПРРО для бізнесу з дому В умовах, коли директор сам і швець, і жнець, і на дуді грець ☺ змушений вести бізнес із дому, покинути його напризволяще ми не можемо. А наодинці з РРОшними проблемами — й поготів! Розповімо в цій статті, як подолати проблеми готівкових розрахунків із замовниками.
Якщо ФОП веде бізнес удома Давайте розберемося, чи може ФОП працювати у власній квартирі / будинку та які це буде мати податкові нюанси / наслідки?