(044) 581-10-10 Передзвоніть менi

Місцеве самоврядування, лютий, 2016/№ 2

  • Реєстрація по-новому: Закон № 835 у дії (частина 2) У попередньому номері1 ми пообіцяли вам продовжити розгляд Закону України від 26.11.15 р. № 835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань»2. Раніше ви вже мали змогу дізнатися про те, яким чином органи місцевого самоврядування отримують новий функціонал і потрапляють до переліку суб’єктів, які здійснюють державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. В цій же частині статті акцент буде зроблено, власне, на механізмі проведення таких реєстраційних дій.
  • Зміни до Закону № 157: знову про особливості ОТГ Не можемо оминути увагою нововведення, якими поповнилося законодавство у сфері місцевого самоврядування. Йдеться про довгоочікувані зміни, які були внесені до Закону України від 05.02.15 р. № 157-VIII «Про добровільне об’єднання територіальних громад»1. Вони, в першу чергу, мають важливе значення для тих органів місцевого самоврядування, які «виникли» та припинилися в результаті добровільного об’єднання територіальних громад.
  • Земельні торги: впроваджуємо в життя (частина 2) У попередньому номері нашого видання1 ми почали з вами опрацьовувати питання земельних торгів. На жаль, ще не всі органи місцевого самоврядування2 беруть собі на озброєння практику надання земельних ділянок в оренду шляхом проведення аукціонів. Сподіваємося, що найближчим часом ситуація зміниться на краще і все більше місцевих рад зважатимуться на такий крок. Ми ж в свою чергу обіцяємо надавати свою посильну допомогу в разі виникнення складних питань у цій сфері земельних відносин.
  • Чим наділив бюджет-2016: детальний аналіз У попередньому номері ми обіцяли детально поговорити про Закон України від 25.12.15 р. № 928-VIII «Про Державний бюджет України на 2016 рік»1. Місцевим бюджетам цей документ приніс багато нового, зокрема держава переклала на плечі місцевої влади багато статей видатків. Однак такі зрушення у рамках децентралізації — необхідність. Впевнені, що органи місцевого самоврядування успішно впораються з таким завданням. Давайте разом поглянемо, що саме записано у головному кошторисі країни.
  • Велика податкова реформа: що змінилось? Масштабна податкова реформа в країні тільки розпочалась. З 01.01.16 р. набрав чинності Закон України від 24.12.15 р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році»1. Завдяки цьому документу у Податковому кодексі України2 відбулися численні зміни, які торкнулись майже усіх податків та зборів. Давайте розглянемо основні з них.
  • Формула розподілу субвенції на підготовку робітничих кадрів: а що рахувати? 01.01.16 р.1 набрала чинності постанова КМУ від 26.06.15 р. № 436, якою затверджена Формула розподілу субвенції на підготовку робітничих кадрів між місцевими бюджетами. Нагадаємо, що у минулому році вказана субвенція надходила з державного бюджету до місцевих бюджетів та спрямовувалась на утримання закладів відповідних галузей бюджетної сфери. Як пам’ятаємо, у 2015 році Мінфін та місцеві фінансові органи розподіляли таку субвенцію між окремими адміністративно-територіальними одиницями на підставі формул для розрахунку субвенцій, визначених у ст. 26 і 27 Закону України від 28.12.14 р. № 80-VIII «Про Державний бюджет України на 2015 рік». А от з цього року розподіл субвенції викладено у спеціальному документі, однак навіщо його прийняли, якщо держава не надає таку субвенцію у 2016 році?
  • Визначаємо вартість надання платних послуг закладами культури З 22.01.16 р.1 набрав чинності спільний наказ Міністерства фінансів України, Міністерства культури України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.15 р. № 1004/1113/1556 «Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності». Нагадуємо: необхідність прийняття цього документа визначає п. 2 постанови КМУ від 12.12.11 р. № 1271 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності»2. Що міститься у документі та як треба визначати вартість платних послуг, які надають заклади культури комунальної форми власності?
  • Обслуговування коштів у банку: зустрічаємо зміни Порядок обслуговування коштів місцевих бюджетів у частині бюджету розвитку та власних надходжень бюджетних установ в установах банків державного сектору1 зазнав змін. Нововведення внесені постановою КМУ від 16.12.15 р. № 1049, яка набрала чинності 26.12.15 р.2 Які зміни відбулись у документі?
  • Електронні публічні закупівлі — уже реальність У багатьох країнах світу замовники користуються перевагами е-торгів. А до середини 2016 року всі країни ЄС мають перейти на електронні держзакупівельні рейки. Це передбачено директивами ЄС від 26.02.14 р. № 2014/24/ЄС «Про здійснення державних закупівель»1 та № 2014/25/ЄС «Про здійснення закупівель в комунальній сфері»2. Упродовж 2015 року в Україні активно впроваджувався механізм проведення електронних держзакупівель в рамках пілотного проекту ProZorro в межах вартісних порогів, за яких не потрібно було проводити відповідні процедури згідно із законом. Зазначені торги були, так би мовити, «тренувальним етапом» перед запровадженням електронізації тих держзакупівель, вартість яких перевищує пороги застосування законів України від 10.04.14 р. № 1197 «Про здійснення державних закупівель»3 і від 24.05.12 р. № 4851 «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»4. І от Верховна Рада України прийняла Закон «Про публічні закупівлі»5. Тож у 2016 році Україна «семимильними» кроками наздоганяє ЄС і також переводить закупівлі держави на електронні рейки. На день написання статті Закон про публічні закупівлі ще не набрав чинності, але ж, як кажуть, готуй сани влітку! Як мають відбуватися електронні торги за новими правилами та які можуть бути ризики — про це ми поговоримо далі.
  • Про надання роз’яснення Лист Державної фіскальної служби України від 28.01.16 р. № 2844/7/99-99-17-03-01-17
  • Реформа друкованих ЗМІ: Закон визначає порядок У попередньому номері газети1 ми коротко повідомили читачів про основні засади ухваленого Парламентом Закону України від 24.12.15 р. № 917-VIII «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації»2 і обіцяли детально розглянути положення цього Закону на сторінках наступного номера. Тож обіцянку свою виконуємо.
  • Діловодство в ОМС: основні вимоги (частина 2) У продовження теми організації діловодства в органах місцевого самоврядування1, розпочатої у попередньому номері нашої газети2, цього разу торкнемося питань організації документообігу та виконання документів, їх систематизації та зберігання. У першій частині статті ми зупинилися на нормах щодо приймання, первинного опрацювання документів та їх попередньому розгляді, визначених Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях3, затвердженими наказом Мін’юсту від 18.06.15 р. № 1000/54.
  • Розміри державної допомоги у 2016 році підвищуватимуться двічі Відповідно до чинного законодавства держава має забезпечувати соціальний захист своїх громадян. Так, Законом України від 25.12.15 р. № 928-VIII «Про Державний бюджет України на 2016 рік»1 передбачено нові розміри державної соціальної допомоги для різних категорій населення, про які ми і будемо говорити у цій статті.
 Вхід в систему ×  Сесію завершено × Ви здійснили вхід на сайт з іншого браузера або комп'ютера. Щоб читати журнали, будь ласка, авторизуйтесь ще раз
Показати пароль  Забули пароль?
 Відновлення паролю × Введіть Ваш e-mail, і ми надішлемо Вам інформацію для відновлення пароля на поштову скриньку
 Реєстрація ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Пошта стане вашим логіном в системі. З її допомогою ви зможете увійти та відновити забутий пароль.

На пошту приходять системні повідомлення та інша корисна інформація.

Показати пароль 

Вкажіть пароль за допомогою якого ви зможете увійти в систему.

Натисніть кнопку "Показати пароль" , щоб побачити введені символи

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

 ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

Дякуємо за вашу заявку! Наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Телефони × (044) 581-10-10 (066) 87-010-10 (097) 78-010-10 Передзвоніть менi
Ви не авторизовані на сайті × Ця функція доступна тільки авторизованим користувачам. Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.