№51

Податки та бухгалтерський облік, червень, 2017/№ 51 Інші номери журналу ›
  • Критерії блокування ПН затвердили! Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі — Критерії № 567), і Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, затверджено наказом Мінфіну від 13.06.2017 р. № 567.
  • Підвищення мінімального розміру аліментів на дитину — головний біль бухгалтера? Закон України від 17.05.2017 р. № 2037-VIII
  • Як фіскали реєструють ПН/РК Мине ще декілька днів — і правила «СЕА-гри» з ПН/РК значно зміняться. З 1 липня факт реєстрації ПН/РК в ЄРПН буде достатньою підставою для відображення ПК*. З цієї причини, крім зупинення реєстрації ПН (що повинно розпочатися з тієї самої дати), фіскали будуть ще настійніше використовувати старі («неблокувальні») механізми відмов у реєстрації ПН/РК. Поговоримо сьогодні про нещодавні коригування, проведені у програмному забезпеченні (ПЗ) СЕА ПДВ у частині контролю за реквізитами ПН і РК, щоб ви краще знали таємницю цієї сфери роботи системи.
  • Імпорт послуг: особливі «фішки» обліку На продовження попередньої статті розповімо про основні моменти відображення операцій з імпорту послуг у податковому та бухгалтерському обліку.
  • Спонсорство: що варто знати? Підшукуєте спонсора чи, можливо, самі бажаєте ним стати? Тоді вас, певно, зацікавить, як спонсорська допомога впливатиме на облік. Тим паче, що тут є, над чим замислитися. Тож розберемо спонсорські облікові тонкощі.
  • Нещасний випадок поза роботою «Нещасливі випадки — дуже цікаві штуки. Вони завжди стаються зовсім випадково» (з казки «Вінні-Пух і всі-всі-всі», пер. Л. Солонька) За оцінками Міжнародної організації праці, у світі від нещасних випадків на виробництві щороку страждають близько 270 млн осіб. Очевидно, до цього числа входять і громадяни нашої країни. Проте травмуватися працівник може й за межами підприємства, наприклад, дорогою на роботу чи з роботи, а то й вийшовши на перекур. Як бути роботодавцю, якщо з його співробітником сталася така біда? Чи вважається випадок виробничою травмою? Давайте, друзі, знайдемо відповідь разом!
  • Посадовий оклад чи 3200: що використовуємо і коли Приводом для написання цієї статті стали запитання наших читачів. Вони стосуються ситуацій розрахунку тих чи інших виплат, в яких потрібно вирішити, з якої величини (посадового окладу чи 3200) їх потрібно розраховувати. Тому ми вирішили розставити всі крапки над «i» в цих, здавалося б, простих питаннях.
  • «Принеси те, не знаю, що!» (дивний запит від фіскалів з акцизу) До нас за порадою звернувся читач, чиє підприємство отримало доволі оригінальний запит від податківців, що стосується справляння «лівопального» акцизу (ЛП-акцизу). Оскільки цей запит до певної міри збив його з пантелику, читач цікавиться, як йому краще вчинити. Висловимо свою думку, яка, сподіваємося, буде корисна й іншим.
  • Сплата податку третьою особою Кажуть, позич, але випий. Трохи перефразовуємо — позич, але сплати податки! Хоча є й інші варіанти підставити плече підприємству-«товаришеві по чарці», що зазнає податкових труднощів. Якщо вас цікавить, чи може одна юрособа (або фізособа) сплатити податки іншої юрособи, тоді ця стаття для вас.
  • Крадіжка службового фотоапарата у працівника, або «Усе, що нажито непосильною працею…» Ситуація, яку ми сьогодні з вами розглянемо, майже детективна. І, на жаль, щось подібне може статися з кожним. У працівника поза офісом вкрали службовий фотоапарат, що належить роботодавцю. І одразу виникає чимало запитань. Хто відшкодовує збитки? Чи важливі конкретні обставини злочину? Хто пише заяву до поліції? тощо. Ну що ж, як-то кажуть співробітники правоохоронних органів, розберемося!
  • Що робити з індивідуальними податковими «недоконсультаціями»? У податківців з’явилася нова «фішка»: в індивідуальних податкових консультаціях (ІПК) писати про необхідність додаткового узгодження питання чи посилатися на те, що це питання в компетенції інших держорганів. Виходить, що така ІПК для платника податків як «мертвому припарка». Ось ми й вирішили розібратися, як діяти з такими «недоконсультаціями» і чи можна притягти до відповідальності фахівців ДФСУ, які займаються подібними відписками? Про те, яких висновків дійшли, — читайте в цій статті.
  • Як впоратися з інформаційним перевантаженням Сучасному бухгалтеру доводиться обробляти величезну кількість інформації. З одного боку, робота — усе врахуй, усе згадай, стеж за змінами законодавства, тут порахуй, там перерахуй тощо. З іншого — відносини: а що їла дитина, а що їй корисно, а коли в родичів дні народження. І навіть те, що ми називаємо відпочинком, дуже часто пов’язане з обробкою інформації — чи то новини почитати, чи то серіали поглянути, а там уже аж 7 сезонів! У таких умовах страждає як ефективність дій людини, так і її здоров’я, надлишок інформації породжує стрес, тривогу, призводить до постійних зусиль і напруження. Як же справлятися з інформаційним перевантаженням?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі