№10

Бюджетна бухгалтерія, березень, 2019/№ 10 Інші номери журналу ›
  • Мінфін готує зміни до порядку складання бюджетної звітності та порядку реєстрації зобов’язань На сайті Мінфіну (https://www.minfin.gov.ua) оприлюднено проект змін до деяких нормативно-правових актів Мінфіну.
  • Щодо застосування КЕКВ 2275 та 2240 Лист від 22.01.2019 р. № 16-06-06/1462
  • КЕКВ для вивезення відходів Гарячі суперечки між розпорядниками бюджетних коштів щодо застосування КЕКВ для оплати послуг із вивезення відходів не вщухають й досі. Та й недарма, адже після того як Мінфін наказом «Про затвердження Змін до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету» від 03.12.2018 р. № 953 відкоригував суть деяких КЕКВ, зокрема й КЕКВ 2275, розпорядники були поставлені в глухий кут.
  • Щодо особливостей реєстрації неприбуткових організацій, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями, платниками ПДВ Індивідуальна податкова консультація від 19.02.2019 р. № 606/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
  • Централізована бухгалтерія & підвідомчі заклади: хто є платником ПДВ? Ця податкова консультація фактично є відповіддю на запитання, яке надійшло до нашої редакції: «Централізована бухгалтерія відділу культури обслуговує позашкільні навчальні заклади (бібліотеки, музеї, клуби, палаци, школи естетичного виховання). Такі заклади є неприбутковими, фінансуються повністю з бюджету. При цьому кожен такий заклад є самостійною юридичною особою, яка зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб — підприємців та громадських формувань.
  • Тендерні договори: укладаємо та виконуємо Фінальним кроком у здійсненні процедур закупівель є укладення договору про закупівлю. Здавалося б, основна робота вже позаду, оскільки відкриті торги або переговорна процедура закупівлі завершились для замовника успішно, тобто визначений переможець, і тепер можна укладати договір. Але на цьому етапі також є свої особливості: це й строки укладення, і умови договору, які до нього необхідно обов’язково включити. Зокрема, передбачити можливість зміни ціни за одиницю товару або продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. Саме про те, які нюанси варто врахувати на етапі укладення та виконання договору, ви й дізнаєтесь у цьому матеріалі.
  • Вікна для церкви: чи може сільрада їх купити? За рішенням сесії сільської ради виділено 30 тис. грн. місцевій церкві для придбання пластикових вікон (церква вже декілька років як будується). Чи має сільська рада право придбавати для церкви пластикові вікна? Якщо має право, то як правильно провести цю операцію: за КЕКВ 2210 або надати фінансування церкві як одержувачеві, тобто за КЕКВ 2610?
  • Здали брухт дорогоцінних металів: що з ПДВ? Бюджетна установа — платник ПДВ — має намір передати на утилізацію непридатне для подальшого використання обладнання. Згідно з даними з техдокументації це обладнання містить у своєму складі, крім кольорових металів, ще й срібло. Для виконання робіт із демонтажу обладнання та вилучення металобрухту установа звернулася до спеціалізованого пункту прийому. При цьому останній не є платником ПДВ. У зв’язку з цим виникли такі запитання: 1. Чи обкладаються операції зі здавання брухту кольорових металів та срібла ПДВ? 2. Чи потрібно виписувати і реєструвати податкову накладну при здійсненні таких операцій? 3. При визначенні суми, що належить перерахувати до бюджету за здане срібло (50 % від суми отриманих коштів), від якої суми слід відштовхуватися: з урахуванням ПДВ чи без ПДВ?
  • Електронний квиток на поїзд: чи компенсувати сервісний збір? Працівник після повернення з відрядження надав авансовий звіт та підтвердні документи, зокрема роздрукований електронний залізничний квиток. Нижче самого посадочного документа наведений ваучер електронного квитка, в якому зазначені сума сервісного збору. Чи можна відшкодувати працівникові такі додаткові витрати на придбання проїзного квитка?
  • Водій мікроавтобуса сільради: визначаємо тарифну ставку У розпорядженні сільської ради є мікроавтобус пасажирський на 13 посадочних місць моделі ГАЗ-3221. Яку тарифну ставку слід встановити водієві цього транспортного засобу?
  • Заміна вихователя: чи можна оплатити завідувачу? Чи може завідувач закладу дошкільної освіти заміняти вихователя, який захворів, з доплатою йому 30 % посадового окладу (за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника)?
  • Відпустка працівнику-новачку: чи є нюанси? Коли в працівника-новачка виникає право на щорічну основну відпустку повної тривалості? Чи можна йому таку відпустку надати через 2 місяці після прийняття на роботу?
  • Коефіцієнти для коригування зарплати при виході у відпустку у березні 2019 року (оклади за ЄТС)
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі